زيدان: قيمت بيل نجومی ‌است

 ستاره‌ی سابق تيم ملي فوتبال فرانسه و ریال‌مادريد اعتراف کرد که قيمت بيل نجومی‌ و بسيار بالاست. گرت بيل، ‌هافبک ولزي تاتنهام سرانجام پس از کش‌وقوس‌هاي زياد به ریال‌مادريد پيوست و رکورد نقل‌وانتقالات تاريخ فوتبال جهان را شکست.

زين‌الدين زيدان، دست‌يار کارلو آنچلوتي در ریال‌مادريد در گفت‌وگويي که با کانال پلاس فرانسه داشت، اعتراف کرد که قيمت خريد بيل بسيار بالاست. او گفت: با آنچلوتي و دست‌يارانش درباره‌ی خريدهاي جديد ریال‌مادريد در فصل جابه‌جايي مشورت شد. هم‌واره مي‌خواهيم بهترين بازي‌کنان را جذب کنيم؛ اما در نهايت اين پرس است که تصميم نهايي را مي‌گيرد؛ چرا که مسایل اقتصادي ریال در دست اوست.

او درباره‌ی قيمت بالاي خريد بيل گفت: در فصل جابه‌جايي چنين قيمت‌هاي وجود دارد. اگر به 10 سال پيش برگرديم، قيمت بيل نجومی ‌و بسيار بالا خواهد بود. فوتبال ورزش ماجراجويي و ريسک است و بعضي براي آن جان خود را هم‌ می‌دهند. بايد مسایل مادي را پشت سر گذاشته و به چيزهاي ديگري فکر کنيم.

بيل با قراردادي 6 ساله به ارزش 85 ميليون پوند به ریال‌مادريد پيوست تا به عنوان گران‌قيمت‌ترين بازي‌کن جهان انتخاب شود. پيش از اين رکورد بيش‌ترين نقل‌وانتقال فوتبال به کريستيانو رونالدو با 80 ميليون پوند براي انتقال از منچستر‌يونايتد به ریال‌مادريد تعلق داشت.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *