گوتي: اوزيل تصميم درستي گرفت

ستاره‌ی سابق ریال‌مادريد بيل را خريد بزرگي براي ریال دانست و تصميم اوزيل را در جدايي از کهکشاني‌ها را درست خواند. آرسن ونگر پس از پيروزي ارزش‌مند برابر تاتنهام در هفته‌ی سوم ليگ برتر انگليس گفت که در آخرين لحظات جابه‌جايي همه را با يک خريد بزرگ غافل‌گير خواهد کرد. او به وعده‌ی خود وفا کرد و مسوت اوزيل را با 40 ميليون پوند از ریال‌مادريد خريد، خريدي که کم‌تر کسي انتظارش را داشت.

گوتي، مهاجم سابق ریال‌مادريد تصميم مسوت اوزيل در جدايي از ریال را درست دانست. او گفت: اوزيل بازي‌کني خوب و شاخص است؛ اما با آمدن گرت بيل و ايسکو کم‌تر فرصت بازي به او مي‌رسيد. آنچلوتي دوست دارد از ايسکو در ميانه ميدان استفاده کند. بنابراين، طبيعي بود که اوزيل به جدايي فکر و در نهايت ریال‌مادريد را به مقصد آرسنال ترک کند. بر اين باورم که او تصميم درستي گرفت.

بيل سرانجام پس از کش‌وقوس‌هاي فراوان با قراردادي 6 ساله به ارزش 130 ميليون دلار به ریال‌مادريد پيوست تا رکورد جابه‌جايي را به خود اختصاص دهد و به عنوان گران‌قيمت‌ترين بازي‌کن تاريخ فوتبال جهان انتخاب شود. گوتي درباره‌ی پيوستن گرت بيل به ریال‌مادريد هم‌ گفت: بيل را دوست دارم. او مي‌تواند در چند‌پست بازي کند و اين بسيار خوب است. بيل بازي‌هاي زيادي را براي تاتنهام به نمايش گذاشت. بر اين باورم که او خريد بزرگي براي ریال‌مادريد خواهد شد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *