اوزيل: مشتاقم هر‌چه سريع‌تر با ونگر کار کنم

پس از اين که‌ هافبک تيم ملي فوتبال آلمان با قراردادي 42.5 ميليون پوندي آرسنالي شد، گفت: خيلي دوست دارم هرچه زودتر با آرسن ونگر کار کنم. پيش از اين که پنجره‌ی نقل‌و‌انتقالات تابستاني بسته شود، سرانجام تيم فوتبال آرسنال موفق شد مسوت اوزيل را از تيم فوتبال ریال‌مادريد به خدمت بگيرد.

اوزيل 24 ساله که روز دوشنبه تست‌هاي پزشکي خود را در مونيخ آلمان با موفقيت پشت سر گذاشت، با قراردادي 5 ساله و با دست‌مزد هفتگي 150 هزار پوند به توپچي‌ها ملحق شد. اوزيل در حال حاضر در مونيخ به سر مي‌برد تا براي بازي جمعه‌شب تيم ملي آلمان مقابل اتريش در چارچوب مرحله‌ی انتخابي جام جهاني 2014 برازيل به ميدان برود.

اوزيل با رقم 42.5 ميليون پوند حالا گران‌قيمت‌‍‌ترين بازي‌کن تاريخ فوتبال آرسنال است. اين‌هافبک نفوذي هم‌چنين سومين بازي‌کن گران‌قيمت تاريخ ليگ برتر لقب گرفت و از اين حيث پس از فرناندو تورس و کارلوس توس قرار گرفت. تورس در سال 2011 با 50 ميليون پوند از ليورپول به چلسي پيوست و توس در سال 2009 در ازاي 45 ميليون پوند از منچستريونايتد به منچسترسيتي ملحق شد.

ونگر که مسوت اوزيل را بازي‌کني طزار اول در سطح جهان مي‌داند، گفت: از اين که اوزيل را به خدمت گرفتيم بي‌نهايت خوش‌حالم. او بازي‌کني فوق‌العاده است که هم‌ در سطح باشگاهي و هم‌ در رده ملي کيفيت ثابتي داشته است. تا‌کنون به دفعات بازي اوزيل را تماشا کرده و او را مورد تحسين قرار داده بوديم. به همين خاطر دوست داشتم او بازي‌کن آرسنال شود.

اوزيل هم‌ گفت: از اين که به باشگاه آرسنال ملحق شدم هيجان‌زده هستم. حضور در اين تيم مي‌تواند باعث پيش‌رفت هر‌چه بيش‌ترم شود و مشتاقم هر‌چه سريع‌تر با ونگر کار کنم. کاملاً هم‌ واضح است که آرسنال باشگاه جاه‌طلب و بلندپروازي است.

مسوت اوزيل در سال 2010 از وردربرمن آلمان به ریال‌مادريد پيوست و در مدت حضورش در اين تيم در 105 بازي براي کهکشاني‌ها 19 گل هم‌ به ثمر رساند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *