آنچلوتي: ترکيبي براي درخشش بيل و رونالدو پيدا مي‌کنم

سرمربي ریال‌مادريد اعلام کرد که براي درخشش دو ستاره‌ی‌ی تيمش در کنار يک‌ديگر ترکيبي خواهد يافت. کارلو آنچلوتي مطمئن است که ترکيبي پيدا خواهد کرد که دو نفر از بزرگ‌ترين ستاره‌ی‌هايش، يعني کريستيانو رونالدو و گرت بيل در کنار هم بدرخشند.

وي در گفت‌و‌گويي با سايت يوفا اظهار داشت: روي سيستمی‌کار مي‌کنيم که بيش‌ترين کار را از رونالدو و بيل بکشد. بازي‌کنان خوب بايد جايي بازي کنند که احساس راحتي داشته باشند. وي ادامه داد: بيل بازي‌کن بسيار سرعتي است و مي‌تواند از اين مزيت استفاده کند. علاوه بر اين کنترول توپ و شوت‌هاي بسيار خوبي دارد. او بازي‌کني استثنايي است. مطمئنم که کارش را عالي آن‌جام خواهد داد.

سرمربي ریال‌مادريد خاطرنشان کرد: بازي‌کنان بسيار جنگنده هستند و ترکيب متعادلي داريم. مخلوط بسيار خوبي از تجربه و کيفيت و بازي‌کناني با روحيه بالا داريم. تيم بسيار خوبي داريم؛ از آن تيم‌هايي که براي فوتبال خوب بازي کردن بسيار مناسب هستند. ریال‌مادريد هميشه برندي از فوتبال را به نمايش مي‌گذارد که با تاريخ‌چه و سنتش جور دربيايد.

آنچلوتي اضافه کرد: کارواخال مدافع راست خوبي است. به علاوه دو بازي‌کن جوان اسپانيايي به خدمت گرفتيم، ايسکو و ايارامندي که هر‌دو تجربه‌ی بازي در لاليگا و بازي‌هاي ملي را دارند. ايسکو در ليگ قهرمانان هم بازي کرده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *