حمايت بالاک از حضور اوزيل در آرسنال

کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال آلمان از حضور هم‌وطن خود در آرسنال حمايت کرد. مسعود اوزيل که در روز پاياني نقل‌و‌انتقال‌هاي تابستاني از ریال‌مادريد به آرسنال منتقل شده است، از سوي ميشا‌يل بالاک مورد تمجيد قرار گرفته است. بالاک بر‌اين باور است که اوزيل تمامي ويژگي‌هاي تبديل شدن به يک بازي‌کن خوب در اين تيم را دارا است.

کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال آلمان که چهار سال در ترکيب چلسي به ميدان رفته بر اين باور است که اوزيل از آن دسته بازي‌کناني است که مي‌تواند شيوه‌ی بازي آرسنال را تغيير داده و به هشت سال انتظار هواداران اين تيم براي به دست آوردن جام پايان دهد. «اوزيل بازي‌کن جواني است که در اوج دوران فوتبال خود قرار دارد. او بازي‌کن فوق‌العاده‌اي است که به يک باشگاه جديد پيوسته و طبيعي است که براي حضور در ليگ برتر انگليس کمي استرس داشته باشد».

بالاک در ادامه گفت: آرسنال هم باشگاه بزرگي است که پول زيادي براي آوردن او پرداخت کرده و انتظار دارد اوزيل پاسخ اعتمادشان را بدهد. اميدوارم همه چيز براي اوزيل خوب پيش برود. او اکنون به ليگ برتر رفته و مي‌تواند با توانايي‌هايي که دارد فوتبال زيبايي را ارائه کند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *