زانتي: مي‌‌خواهيم يوونتوس را بهت‌زده کنيم

مدافع آرجانتيني اينتر با اعتراف به اين ‌که بي‌صبرانه منتظر آغاز دربي ايتاليا است، ادعا کرد تيمش مي‌تواند مدافع عنوان قهرماني سري A را غافل‌گير کند. اينتر شنبه هفته‌ی آينده در هفته‌ی سوم از فصل جديد سري A در ورزش‌گاه جوزپه مه‌آتزا ميزبان يوونتوس، قهرمان فصل گذشته است و کاپيتان مصدوم اين تيم که چانس حضور در اين ديدار را ندارد معتقد است که هم‌تيمي‌هايش مي‌توانند يک برد شگفت‌آور را برابر بانوي پير کسب کنند.

زانتي که در پايان فصل گذشته از ناحيه‌ی تاندون آشيل مصدوم شد، با اعتراف به قدرت يوونتوس، تأکيد کرد اينتر هر‌کاري انجام مي‌دهد تا 3 امتياز اين بازي خانگي را از آن خود کند. وي اظهار داشت: يوونتوس تيم بزرگي است و ساليان سال است که خوب بازي مي‌کند اما ما به اين هدف به ميدان مي‌رويم که با تمام توان‌مان بازي کنيم. به نظرم ما تيمي‌هستيم که خيلي سريع پيش‌رفت مي‌کند و با اين پيش‌رفت مي‌خواهيم يوونتوس را غافل‌گير کنيم، هرچند مطمئناً کارمان آسان نيست. بايد ببينيم در زمين چه اتفاقي مي‌افتد.

زانتي 40 ساله افزود: اين بازي، بازي بزرگي است، مانند همه بازي‌هاي رودرروي قبلي اين 2 تيم مطرح. اين بازي از آن بازي‌هايي است که هر‌کسي انتظارش را مي‌کشد. پيروزي در آن براي هر 2 تيم ارزش فراواني دارد؛ اما من اميدوارم که 3 امتيازش به ما برسد. به نظر من يوونتوس تيم بزرگي است که تا پايان ليگ براي قهرماني مي‌جنگد.

جدال تيم‌هاي اينتر و يوونتوس در خانه‌ی نراتزوري، ساعت 6:30 شنبه‌ی هفته‌ی آينده برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *