مسي: ريبري بهترين بازي‌کن فوتبال اروپا است

فوق ستاره‌ی آرجانتيني بارسلونا، بال فرانسوي بايرن مونيخ را برنده‌اي شايسته براي دريافت جايزه‌ی بازي‌کن سال يوفا دانست. ليونل مسي با تمجيد از فرانک ريبري، ستاره‌ی فرانسوي خط مياني باواريايي‌ها را برنده‌اي لايق در رقابت با وي و کريستيانو رونالدو براي دريافت عنوان بهترين فوتباليست قاره‌ی اروپا در سال گذشته معرفي و تأکید کرد که با 3 قهرماني که ريبري در فصل گذشته به همراه بايرن مونيخ کسب کرده، حق‌اش بوده که به اين جايزه دست پيدا کند.

مسي در گفت‌وگويي با سايت يوفا اظهار داشت: براي من مايه افتخار بود که يک سال ديگر براي دريافت اين جايزه کانديدا شوم و جزو 3 بازي‌کن برتر اروپا باشم. در دنيا بازي‌کنان بزرگ فراواني هستند و به همين سبب باعث افتخار بود که جزو 3 نامزد نهايي باشم، هرچند اين بار ريبري با شايستگي اين جايزه را برد.

مسي و ريبري فصل گذشته در مرحله‌ی نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا با يک‌ديگر روبه‌رو شدند که در مجموع 2 بازي رفت و برگشت آن مرحله، مسي شاهد رقم خوردن شکست تحقير‌آميز 7 – صفر تيمش بود. وي با اعتراف به اين که آن شکست طعم تلخي براي او و هم‌تيم‌هايش داشته است، تأکید کرد کاتالان‌ها براي بازگشت به روزهاي اوج بايد دست از مرور خاطرات تلخ فصل گذشته بردارند. اين ستاره‌ی آرجانتيني افزود: ما هميشه به دنبال کسب چيزهاي بيش‌تري هستيم. بردن لاليگا براي ما خيلي اهميت داشت؛ چون فصل پيش از آن ریال‌مادريد قهرمان شده بود و ما بايد جام را از آن‌ها پس مي‌گرفتيم. البته در ليگ قهرمانان اتفاقي که در بازي برابر بايرن مونيخ رخ داد، کام‌مان را تلخ کرد. 2 تيم در آن مقطع با يک‌ديگر فاصله زيادي داشتند. ما فصل گذشته در رقابت‌هاي اروپايي در بهترين فرم خود نبوديم. به هر‌حال گذشته‌ها گذشته و ما بايد به آينده نگاه کنيم.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *