بيل: منتظر حضور کنار رونالدو هستم

ستاره‌ی جديد ریال‌مادريد گفت، بي صبرانه در انتظار بازي در کنار کريستيانو رونالدو است. گرت بيل قبل از اين که به ریال‌مادريد بپيوندد بارها از علاقه خود به اين تيم و هم‌بازي شدن با کريستيانو رونالدو خبر داد. اين بازي‌کن ولزي سرانجام به آرزوي خود رسيد و هم‌بازي رونالدو در کهکشاني‌ها شد.

بيل که با پيوستن به ریال‌مادريد عنوان گران‌قيمت‌ترين بازي‌کن جهان را به خود اختصاص داد، گفت که بي‌صبرانه در انتظار هم‌بازي شدن با رونالدو است. او در نشست‌ خبري حاضر شد و گفت: رونالدو بازي‌کن بسيار خوبي است. او شخصي متواضع است و دوست دارد هر‌چه زوتر دوران آسيب‌ديدگي خود را پشت سر گذارد وبه شرايط بازي برسد. بي‌صبرانه در انتظار حضور در کنار او هستم. از لحاط بدني عقب‌تر از ديگر بازي‌کنان هستم و در اين زمينه با کارلو آنچلوتي سرمربي تيم صحبت کرده‌ام. بايد ببينيم که به بازي حساس با وياریال می‌رسم يا نه.

ریال‌مادريد در حساس‌ترين بازي هفته‌ی چهارم ليگا شنبه شب در ورزش‌گاه خانگي وياریال به مصاف اين تيم مي‌رود. طرف‌داران ریال‌مادريد بي‌صبرانه در انتظار ديدن گرت بيل با پيراهن تيم محبوب‌شان هستند؛ اما هنوز حضور اين بازي‌کن ولزي در اين ديدار در‌هاله‌اي از ابهام است.

بيل پس از شايعه‌هاي به وجود آمده درباره‌ی پيوستنش به ریال‌مادريد در تمرينات تاتنهام شرکت نکرد تا از نظر بدني دچار ضعف شد. اين موضوع را خود او هم قبول دارد. بيل گفت: طبيعي است که از نظر بدني در شرايط خوبي نباشم. اين هفته با تيم ملي فوتبال کشورم تمرين کردم و احساس می‌کنم که دارم به شرايط خوب خود نزديک می‌شوم. احساس می‌کنم می‌توانم بازي کنم. اميدوارم هر چه سريع‌تر بتوانم مکاني را براي خود در ترکيب اصلي ریال پيدا کنم. با آنچلوتي درباره‌ی پستي که قرار است بازي کنم، صحبت کرده‌ام. اين راز بين ما باقي خواهد. می‌خواهم هر‌چه سريع‌تر در ترکيب ریال‌مادريد به ميدان روم. هر‌آن‌چه را که در توان داشته باشم، براي تيم جديدم رو خواهم کرد. تلاش می‌کنيم تا در فصل جديد در تمام جام‌ها قهرمان شويم. در اين‌جا همه از ریال پيروزي و قهرماني در تمام رقابت‌‌ها را می‌خواهند. ریال‌مادريد فصل جديد رقابت‌هاي ليگا را با هدايت کارلو آنچلوتي خوب شروع کرده و در هر‌سه ديدار خود به پيروزي رسيده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *