در غزنی؛ 29 طالب کشته و زخمی شدند

اطلاعات روز: مقام‌های حکومتی ولایت غزنی می‌گویند در عملیات‌های نیروهای امنیتی در 24 ساعت گذشته در این ولایت 29 جنگجوی طالب کشته و زخمی شده‌اند.

دفتر رسانه‌های ولایت غزنی امروز (چهار‌شنبه؛ 10 عقرب) با نشر خبرنامه‌یی گفته است در بیست چهار ساعت گذشته در نتیجه‌ی حملات هوایی و زمینی نیروهای امنیتی افغان 29 جنگجوی طالب کشته و زخمی شده‌اند.

خبرنامه افزوده که در این درگیری‌ها 7 نظامی افغان نیز کشته و زخمی شده‌اند.

براساس خبرنامه پس از چاشت سه شنبه 9 عقرب در نتیجه عملیات هوایی نیروهای اردوی ملی در قریه‌های غتان، سه پای و تنگی ولسوالی اندر 16 جنگجوی طالب کشته شدند.

خبرنامه افزوده در اثر درگیری پولیس محلی با طالبان در قریه لغوات ولسوالی ده‌یک نیز چهار جنگجوی طالب کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.

در خبرنامه همچنین آمده است که در ولسوالی جغتو نیز 2 جنگجوی طالب کشته شده‌ است. در همین حال حوالی ساعت 4 صبح امروز (چهار‌شنبه؛ 10 عقرب) در پی درگیری نیروهای اردوی ملی و طالبان در قریه‌ی ارزو از نواحی مرکز غزنی نیز 3 جنگجوی طالب کشته شدند.

دفتر رسانه‌های ولایت غزنی معمولا هر روز از عملیات‌های انجام شده در ظرف 24 ساعت گذشته، خبرنامه‌یی به رسانه‌ها می‌فرستد؛ کاری که دفتر رسانه‌یی ولایت‌های دیگر به ندرت انجام می‌دهند.