انفجار ماین جان ولسوال نازیان ننگرهار را گرفت و 6 تن دیگر را زخمی کرد

اطلاعات روز: مقام‌های محلی ولایت ننگرهار در شرق کشور می‌گویند که بر اثر انفجار یک ماین مقناطیسی در شهر جلال‌آباد، ولسوال نازیان این ولایت کشته و شش تن دیگر زخمی شده‌اند. این رویداد دیروز در مربوطات ناحیه‌ی سوم شهر جلال‌آباد، مرکز ولایت ننگرهار رخ داده است. حضرت حسین مشرقی‌وال، سخن‌گوی فرماندهی ولایت ننگرهار می‌گوید که یک ماین مقناطیسی جاسازی شده در موتر حامل ولسوال نازیان ولایت ننگرهار انفجار کرده است.
او هم‌چنان می‌‌گوید که بر اثر این انفجار ولسوالی نازیان ننگرهار کشته و شش تن دیگر زخمی شده‌اند. سخن‌گوی فرماندهی ننگرهار تأکید کرد که زخمی‌های این رویداد در شفاخانه بستری شده و وضعیت صحی آنان وخیم نیست. در همین حال، دفتر والی ننگرهار نیز با نشر خبرنامه‌‌ای اعلام کرده است که در این رویداد شش نفر، به‌شمول یک محافظ ولسوال نازیان زخمی شده‌اند. مسئولیت حمله‌ی دیروز را هنوز فرد ‌یا گروهی به عهده نگرفته است.
مسئولان شفاخانه‌ی مرکزی ننگرهار هم تأیید کرده‌اند که شش زخمی و یک جسد به این شفاخانه انتقال یافته‌اند. ننگرهار در شرق کشور با پاکستان هم‌مرز است. مخالفان مسلح دولت در بخش‌های این ولایت فعالیت گسترده دارند و هرازگاهی حملات انتحاری و عملیات انفجاری را سازماندهی می‌کنند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *