بیش از 1000 تن در زمینه‌ی تکنالوژی معلوماتی آموزش می‌بینند

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی‌ قراردادی را با شماری از مؤسسات تحصیلات عالی داخلی و خارجی‌ به منظور آموزش بیش از یک‌هزار تن در زمینه‌ی تکنالوژی معلوماتی امضا کرد. قرارداد این برنامه‌ی آموزشی‌ دیروز طی مراسمی با حضور مقام‌های وزارت مخابرات و نمایندگان مؤسسات تحصیلات عالی رنا، کاروان و اپتیک امضا شد.
بریالی حسام، معین تخنیکی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی‌ در یک نشست خبری گفت که قرارداد‌ پروژه‌ی توسعه‌ی مهارت های IT در برگیرنده‌ی مدیریت سیستم، شبکه‌سازی و امنیت اطلاعات، تکنالوژی مایکروسافت، مدیریت دیتابیس، طراحی ويب، توسعه‌ی ويب و توسعه‌ی نرم‌افزار می‌باشد.
وی افزود که هر‌یک از این سه مؤسسه، ٣٥٠ نفر را با هزینه‌ی ٤٠٠ هزار دالر آموزش خواهند داد. بر پایه‌ی اطلاعات حسام، این برنامه‌ی آموزشی‌ حدود یک میلیون و دو صد هزار دالر هزینه دارد که از سوی بانک جهانی پرداخت می‌شود و قرار است ٧ حمل سال ١٣٩٣ آغاز و تا ١٦ ماه به پایان برسد.
معین تخنیکی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی افزود که چگونگی اجرای این پروژه از سوی این وزارت نظارت خواهد شد. مقام‌‌های وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی گفتند که سال گذشته نیز در یک برنامه‌ی مشابه‌ ٤٥٠ تن از سوی مؤسسه‌ی تحصیلات عالی کاردان (KIHE)، مؤسسه‌ی جهانی انفوتک(Info Tech) سنگاپور، شرکت تکنالوژی رنا(RTE) آموزش دیده بودند. «پژواک»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *