ثبت نام تازه‌واردان در مؤسسات تحصیلات عالی دولتی 1 ثور آغاز می‌شود

اطلاعات روز: وزارت تحصیلاعات عالی اعلام کرد که روند ثبت نام تازه‌واردان در مؤسسات تحصیلات عالی و نیم‌عالی دولتی به تاریخ 1 ثور آغاز خواهد شد. در خبرنامه‌‌ای که از سوی این وزارت به روزنامه‌ی اطلاعات روز فرستاده شده، آمده است، جدول نتایج تازه‌واردان در مؤسسات تحصیلات عالی و نمیه‌عالی دولتی هنوز ترتیب نشده است.
براساس خبرنامه‌ی این وزارت، جدول نتایج تازه‌واردن در مؤسسات تحصیلا‌ت عالی و نیمه عالی دولتی در اخیر ماه جاری تکمیل و به مؤسسات مربوطه فرستاده خواهد شد. خبرنامه‌ی این وزارت می‌افزاید، محصلان تازه‌وارد‌ در دانشگاه‌ها برای ثبت نام به تاریخ اول ثور طبق تقسیم اوقات به مؤسسه‌ی مربوط‌شان مراجعه کنند.
هم‌چنان وزارت تحصیلات عالی با نشر یک خبرنامه‌ی دیگر اعلام کرده است، داوطلبانی که در کانکور سال 1392-1393 شرکت کرده‌اند و خواهان شمولیت در دانشگاه‌های خصوصی‌ اند، فورم‌های مربوط سال 1392-1393 را از مؤسسه‌ی تحصیلا‌ت عالی خصوصی کاروان واقع در ایستگاه اخیر دانشگاه کابل به دست آوردند.
گفتنی است که برای دانش‌آموزان دختر مؤسسه‌ی تحصیلات عالی خصوصی «ازهر» واقع چهارراهی سرسبزی در نظر گرفته شده است. براساس خبرنامه‌ی وزارت تحصیلات، روند توزیع فورمه‌ها از 20 تا 30 حمل سال جاری برای 10 روز در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *