تصادف در شاهراه کابل-‌پروان تلفاتی برجا گذاشت

اطلاعات روز: مقام‌ها در ولایت پروان می‌گویند که در یک حادثه‌ی ترافیکی در مسیر شاهراه کابل-‌پروان، سه عضو یک خانواده جان باخته و یک تن دیگر زخمی شده‌ است. محمد یونس پردیسی، آمر تنظیم مدیریت ترافیک پروان گفت: «کشته شدگان این رویداد یک پدر، مادر و یک جوان از یک خانواده بوده‌اند».
او می‌گوید که اعضای خانواده‌ی یاد شده با موتر شخصی نوع کرولا از پروان به طرف ولايت پنجشير در‌ حرکت بوده‌اند. به گفته‌ی پردیسی، شب پنج‌شنبه موتر آنان با یک موتر مسافربرى ٣٠٤ در منطقه‌‌ای موسوم به «سه‌راهى هوفيان» در شهر چاريکار، مرکز پروان تصادف کرده است. او افزود، راننده‌ی موتر مسافربرى بازداشت شده است.
شاهراه کابل-شمال، از جمله‌ی شاهراه‌ها پرازدحام کشور به شمار می‌رود و این شاهراه در جریان چند سال گذشته شاهد حادثه‌های خونین بوده است. نبود علايم ترفیکی، خرابی جاده‌ها، سرعت زیاد و بي‌احتیاطی رانندگان از عوامل اصلی بروز حادثه‌های ترافیکی در این شاهر خوانده شده‌اند. چند‌روز پیش نیز بر اثر تصادف موتر مسافربرى ٣٠٤ با یک تيلر در منطقه‌‌ای موسوم به «پل متک» در مربوطات ولسوالى جبل‌السراج ولايت پروان 3 تن جان باختند و ١٥ تن دیگر مجروح شدند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *