مولر: دیگر پنالتی‌های بایرن مونیخ را نمی‌زنم

 

توماس مولر اعتراف کرد آماده است مسئولیت زدن ضربات پنالتی که بایرن مونیخ در جریان بازی‌های خود به دست ‌می‌آورد را به داوید آلابا واگذار کند. ستاره‌ی خط میانی باواریایی‌ها اعلام کرد که بعد از این گزینه‌‌ی اول تیمش برای زدن پنالتی‌‌های بین بازی نخواهد بود.

توماس مولر اعتراف کرد آماده است مسئولیت زدن ضربات پنالتی که بایرن مونیخ در جریان بازی‌های خود به دست ‌می‌آورد را به داوید آلابا واگذار کند. مولر در جریان نخستین بازی بایرن مونیخ در فصل جدید بوندس‌لیگا که باواریایی‌ها با نتیجه‌ی 3 بر 1 بورسیا مونشن گلادباخ را شکست دادند، یک پنالتی تیمش را به هدر داد و همین اتفاق باعث شده این بازی‌کن 23 ساله به فکر معاف کردن خود از زدن ضربات پنالتی بایرن بیفتد.

مولر که از فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 12-2011 (زمانی که آرین روبن هم‌تیمی ‌هالندی‌اش در طول بازی با هدر دادن پنالتی‌اش زمینه‌ساز شکست مونیخی‌ها در برابر چلسی شد) مسئول زدن پنالتی‌های تیمش بوده است. حالا قصد دارد این وظیفه‌ی خطیر را به آلابا واگذار کند.

وی با اشاره به پنالتی که مقابل مونشن گلادباخ از دست داد، اظهار داشت: این بار از استراتژی اشتباهی برای زدن پنالتی‌ام استفاده کردم. باید نگاه می‌کردم که دروازه‌بان چه کاری انجام می‌دهد. هنوز از این که بتوانم پنالتی‌ها را بزنم خوش‌حال می‌شوم؛ اما فکر می‌کنم حالا داوید آلابا گزینه‌ی اول تیم ما برای زدن این ضربات باشد.

آلابای 21 ساله فصل گذشته‌ برای بایرن مونیخ 5 گول به ثمر رساند که 2 گول آن از روی ضربات پنالتی و در بازی‌هایی به ثمر رسید که توماس مولر در ترکیب اصلی حضور نداشت.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *