بازداشت 7 تروریست و کشف سه مخفیگاه آن‌ها در لوگر

اطلاعات روز: مأموران امنیت ملی با راه‌اندازی عملیات مشترک با نیروهای ارتش و پولیس ملی در ولسوالی ازره ولایت لوگر، سه مخفیگاه سلاح و مهمات تروریستان را کشف، یک تروریست را کشته و 7 تن دیگر را بازداشت کرده‌اند.
ریاست عمومی امنیت ملی در خبرنامه‌ای امروز، دوشنبه، خود می‌گوید که این مخفیگاه مربوط ملا محمد علی امارتی، از فرماندهان سابق گروه طالبان است که فعلاً به گروه تروریستی داعش پیوسته است.
امنیت ملی افزوده که از مخفیگاه تروریستان 5 میل کلاشینکوف، یک ضرب توپ 82 ملی متری، یک میل بمب افگن، ۱۸ فیر مرمی راکتRPG7، 22 فیرمرمی هاوان، 8 عدد سرگلوله هاوان، 3 حلقه ماین خودساز بشکه‌ای، 9 قبضه بم دستی، 3 قاب دوربین محاربوی، 2 پایه مخابره دوربرد کلان، 1070 کیلوگرام مواد مخدر نوع تریاک، دو عراده موتر، صدها فیر مرمی و مقدار زیاد اوراق تبلیغاتی و تجهیزات نظامی به‌دست آمده است.
به گفته‌ی امنیت ملی تروریستان قصد داشتند با استفاده از این سلاح و مهمات، حملات پیهم تروریستی را بالای نقاط پر ازدحام ولایت لوگر راه‌اندازی کنند.
پیش از این نیز مأموران امنیت ملی در ولایت لوگر در جنوب کابل، چندین مخفیگاه سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی چون طالبان و شبکه حقانی را کشف کرده بودند.