عبدالله: دشمنان می‌خواهند به نام مذهب و قوم میان مردم تفرقه بیاندازند

اطلاعات روز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه روز گذشته در دیداری با اعضای سراسری شورای علما گفته است که دشمنان ما می‌خواهند به نام دین، مذهب، زبان و قوم میان مردم افغانستان اختلاف و تفرقه بیاندازند و باید جلوی آنان گرفته شود.
آقای عبدالله افزوده، دشمان ما در روستاها علیه حکومت و نظام به‌صورت گسترده تبلیغات سوء می‌کنند و باید جلو آنان گرفته شود. او افزوده، نقش علمای کشور در مبارزه با طالبان٬ افراط‌‌‌گرایی٬ تامین امنیت و صلح و ثبات بنیادی ‌است.
دفتر مطبوعات ریاست اجراییه با نشر خبرنامه‌یی به نقل از آقای عبدالله نوشته: «افغانستان دشواری‌هایی دارد و در عین زمان فرصت‌ها و امیدواری‌ها. إنشاءالله به توفیق خداوند و همکاری شما علما می‌توانیم بر این مشکلات فائق آییم. صلح و امنیت از عمده‌ترین مشکلات کشور است. دشمنان ما می‌خواهند به نام‌های دین٬‌ مذهب٬ زبان٬ قوم و منطقه میان مردم ما اختلاف و تفرقه ایجاد نمایند. ما همه مسلمان و ملت واحد هستیم. این از وظیفه‌ی علمای کشور است تا جلو این تفرقه‌افگنی‌ها را بگیرند.»
خبرنامه افزوده که مولوی قیام‌الدین کشاف، ریيس شورای سراسری علمای کشور در سخنرانی خود آمادگی علمای کشور را در راه دفاع از نظام اعلام کرد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *