انتقال مواد مخدر با استفاده از جلغوزه و مُرچ تازه به زندان‌های هرات و غور؛ دو نفر بازداشت شدند

اطلاعات روز: اداره تنظیم امور زندان‌های کشور می‌گوید که دو نفر به اتهام انتقال مواد مخدر به داخل زندان‌های هرات و غور بازداشت شده‌اند. این افراد متهم‌اند که می‌خواستند مواد مخدر را با استفاده از جلغوزه‌ی پاکستانی و مرچ تازه به داخل زندان انتقال بدهند.

فرهاد بایانی، سخن‌گوی اداره تنظیم امور زندان‌ها امروز (پنج‌شنبه، 29 جوزا) به روزنامه اطلاعات روز گفت که نیروهای امنیتی یک کارمند زندان ولایت غور را هنگام انتقال مقداری مواد مخدر به داخل زندان ولایت هرات بازداشت کرده‌اند.

آقای بایانی توضیح داد که فرد بازداشت شده مقداری مواد مخدر نوع شیشه را به‌گونه‌ی بسیار ماهرانه داخل جلغوزه‌ی پاکستانی «ممپلی» جابجا کرده بود و قصد داشت آن‌را به بهانه‌ی طی مراحل اسناد انتقال دو زندانی مریض، به داخل زندان هرات انتقال بدهد.

او افزود که این دو زندانی قبلا از زندان ولایت غور جهت تداوی به زندان هرات معرفی و تحت حبس قرار داشتند. به گفته‌ی او، دوسیه‌ی فرد بازداشت شده برای پی‌گیری بیشتر به بخش مبارزه با مواد مخدر مدیریت زندان ولایت هرات فرستاده شده است.

از سوی هم، سخن‌گوی اداره تنظیم امور زندان‌ها گفت که یک فرد دیگر یک عدد سیمکارت را داخل خربوزه و یک مقدار مواد مخدر نوع هرویین را داخل مُرچ تازه جابجا کرده بود و قصد انتقال آن را به داخل زندان ولایت غور داشت که از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

دوسیه این فرد نیز همراه با سیمکارت و مواد مخدر به‌دست آمده از نزد او، به بخش مبارزه با مواد مخدر مدیریت زندان غور فرستاده شده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *