شهر کابل

کشته شدن یک سرباز پولیس در کابل؛ «پولیس در هفته‌ی گذشته 89 نفر را بازداشت کرده است»

اطلاعات روز: فرماندهی پولیس کابل می‌گوید که در نتیجه‌ی تیراندازی سارقین مسلح در مربوطات حوزه‌ی سوم امنیتی شهر کابل، یک سرباز پولیس کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.

فردوس فرامرز، سخن‌گوی فرماندهی پولیس کابل گفته است که این رویداد حوالی ساعت 7:10 دقیقه‌ی صبح امروز (دوشنبه، 2 سرطان) در ساحله‌ی «سینما بریکوت» حوزه‌ی سوم امنیتی رخ داده است.

آقای فرامرز گفته است که سارقان مسلح هنگامی به‌سوی پولیس تیراندازی کرده‌اند که تحت تعقیب پولیس قرار داشته و فضا برای‌شان تنگ شده بود. به گفته‌ی او، سارقان مسلح در حال حاضر تحت تعقیب پولیس قرار دارند.

در همین حال، سخن‌گوی فرماندهی پولیس کابل گفته است که در جریان یک هفته‌ی گذشته، 89 نفر را در پیوند به قضایای مختلف بازداشت کرده‌اند. در میان این افراد، 23 که شامل فهرست مجرمان فراری بودند، نیز شاملند.

آقای فرامرز می‌گوید که پولیس با «مجرمان و باندهای جنایتگار» به‌گونه‌ی جدی برخورد می‌کند. او تأکید کرده است که مبارزه‌ی پولیس با شبکه‌های «مجرمان سازمان‌یافته» وارد مرحله جدیدی شده است.

فرامرز افزوده است که ده‌ها گروپ به‌شمول سرباند و اعضای باندهای جنایتکار در برخورد مسلحانه با پولیس در کابل کشته شده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *