تصدیق اسناد در وزارت خارجه

شرکت دولتی افغان‌پُست مسئولیت تصدیق اسناد در وزارت خارجه را به عهده گرفت

اطلاعات روز: براساس یک تفاهم‌نامه‌ی جدید وزارت خارجه با شرکت دولتی افغان‌پُست، پس از این مسئولیت تصدیق اسناد در وزارت خارجه به شرکت افغان‌پُست واگذار شده است.

در اعلامیه‌ی وزارت خارجه آمده است که این تفاهم‌نامه امروز (شنبه، ۱۴ سرطان) به‌منظور فراهم‌کردن تسهیلات لازم در زمینه‌ی ارایه‌ی خدمات کنسولی به شهروندان، ارتقای سطح عرضه خدمات «اسناد مصدقه» و رسیدن به هدف اساسی انجام خدمات به‌موقع، به امضا رسیده است.

به نقل از اعلامیه، این تفاهم‌نامه میان ریاست امور کنسولی وزارت خارجه و شرکت دولتی افغان‌پُست امضا شده است.

براساس این تفاهم‌نامه، ۱۵ پُسته‌خانه شرکت افغان‌پُست در کابل و هشت پُسته‌خانه‌ی مرکزی آن در شهرهایی هرات، نیمروز، قندهار، قندوز، بلخ، بدخشان، پکتیا و ننگرهار از فردا (یک‌شنبه، ۱۵ سرطان) خدمات تصدیق، انتقال و توزیع اسناد را آغاز می‌کند.

خدمات تصدیق اسناد پیش از این از سوی یک شرکت خصوصی ارایه می‌شد. قرارداد این شرکت با وزارت خارجه اخیرا به پایان رسیده است. با ختم این قرارداد، شماری از شهروندان که اسنادشان ضرورت به تصدیق وزارت خارجه داشت، در برابر این وزارت تجمع کرده بودند.

دیدگاه‌های شما
  1. کار و اقدام بسیار خوب وبه جا بوده از سرگردانی هوطنان درزمینه وحل مشکل شان در اسرع یکی دو روز کار نیک است موفق باشید .لطفن ادرس پانزده پوسته خانه را که موظف در کابل اند معلومات دهید .تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *