متهمان تجاوز جنسی در کاپیسا

شش نفر به اتهام تجاوز جنسی بر دو خانم در کاپیسا بازداشت شدند

اطلاعات روز: سه روز پس از تجاوز جنسی گروهی تعدادی از «افراد مسلح وابسته به یک عضو مجلس نمایندگان» بر دو خانم در ولایت کاپیسا، وزارت امور داخله می‌گوید که شش نفر در پیوند به این قضیه بازداشت شده‌اند.

وزارت داخله امروز (دوشنبه، ۷ میزان) با نشر خبرنامه‌ای گفته است که این افراد در نتیجه‌ی عملیات پولیس کاپیسا در ولسوالی حصه‌ی دوم کوهستان این ولایت بازداشت شده‌اند.

به نقل از خبرنامه، یک نفر از بازداشت‌شدگان در جریان عملیات پولیس زمانی که می‌خواست فرار کند، بر اثر شلیک گلوله زخمی شده است.

وزارت داخله همچنان گفته که از نزد افراد بازداشت‌شده، یک میل کلاشینکوف و مقداری از تجهیزات نظامی نیز به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

این وزارت تأکید کرده است که بررسی‌های پولیس در مورد قضیه‌ی تجاوز جنسی بر دو زن توسط این افراد جریان دارد.

دو روز پیش (شنبه، ۵ میزان) یک منبع معتبر امنیتی کاپیسا در صحبتی با روزنامه اطلاعات روز گفته بود که تعدادی از افراد مسلح وابسته به خدیجه الهام خلیلی، عضو مجلس نمایندگان بر دو زن در روستای «جمال‌آغه»‌ی ولسوالی حصه‌ی دوم کوهستان به صورت گروهی تجاوز جنسی کرده‌اند.

او توضیح داد که این دو خانم به همراه یک کودک و سه پسر جوان روز جمعه (۴ میزان) برای تفریح از ولایت کابل به کاپیسا رفته بودند، اما حین برگشت در مسیر راه موترشان خراب می‌شود و دو فرد تفنگ‌دار وابسته به خدیجه الهام خلیلی آنان را «به زور تفنگ» به ولسوالی حصه‌ی دوم کوهستان می‌برند.

این منبع تأکید کرد که بر این دو خانم در خانه‌ی این عضو مجلس نمایندگان تجاوز جنسی شده است.

خدیجه الهام خلیلی اما هنوز در این مورد چیزی نگفته است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *