دادستانی کل

رییس تهیه و تدارکات وزارت معارف به اتهام فساد بازداشت شد

دادستانی کل کشور اعلام کرد که دو نفر به‌شمول رییس تهیه و تدارکات وزارت معارف و رییس شرکت «وارث سیر» به اتهام فساد اداری بازداشت شده‌اند.

در خبرنامه‌ی دادستانی کل که امروز (دوشنبه، ۴ حوت) منتشر شده، آمده است که این افراد پس از بررسی‌های دادستانی اختصاصی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین فساد اداری، روز گذشته بازداشت شده‌اند و دوسیه‌های نسبتی‌شان زیر تحقیق قرار دارد.

به نقل از خبرنامه، رییس تهیه و تدارکات وزارت معارف در تبانی و سازش با شرکت «وارث سیر»، یک پایه جنراتور مستعمل را که به‌گونه‌ی قاچاق وارد کشور شده بود، به ارزش مجموعی ۱۲ میلیون افغانی خریداری کرده‌ و با این کابل، به دولت خسارت وارد کرده است.

دادستانی کل افزوده است که در مبارزه با فساد اداری متعهد است و تمام قضایای مرتبط به فساد را بی‌طرفانه و مستقلانه با استناد بر اسناد و شواهد بررسی می‌کند.

نجیبه آرین، سخن‌گوی وزارت معارف در صحبت با روزنامه اطلاعات روز تأیید کرد که رییس تهیه و تدارکات این وزارت به اتهام فساد بازداشت شده است. او جزئیات بیشتر ارائه نکرد.

دیدگاه‌های شما
  1. يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ
    ای مؤمنان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان گردید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *