حیات خانم نیم‎سوخته بامیانی، در خطر است

مسوولان شفاخانه مرکزی ولایت بامیان می‌گویند، نصف بدن یک خانم سی ساله این ولایت، در آتش خشم خشونت‌های خانوادگی، سوخته است. به گفته‌ی مسوولان این بیمارستان، این خانم با بدن نیم‌سوخته به این بیمارستان منتقل شده و دلیل آن خشونت‌های خانوادگی خوانده شده است. دکتر نعیم، احمدیار پزشک جراح این بیمارستان گفت، این زن سی سال دارد و شامگاه روز شنبه هفته‌ی روان توسط مأموران پولیس به این بیمارستان آورده شده است.

به گفته او، حدود ۵۰ درصد بدن این زن سوخته و زمانی که این خانم بستری شد، توانایی سخن گفتن نداشت، اما پس از چند ساعت وضعیت عمومی‌اش بهبود یافت وحالا می‌تواند صحبت کند. احمدیار افزود، توصیه شده تا این زن به بیمارستان‌های اختصاصی در کابل منتقل شود اما اکنون، نه کسی از بستگان این خانم حضور دارند و نه امکانات آن فراهم است که او به کابل منتقل شود.

در حال حاضر این زن که به سختی صحبت می‌تواند، می‌گوید، یک تن از خویشاوندان شوهرش بر رویش نفت ریخته و او را آتش زده است. او همچنین گفت، پولی برای مداوای خود ندارد و نان کودکانش را با کار در خانه‌های مردم بدست می‌آورد.

اما خدایار قدسی فرمانده پولیس بامیان گفت، براساس اطلاعاتی که ماموران پولیس به دست آورده‌اند، این زن سه فرزند دارد و دو ماه پیش شوهرش پس از دعوا با او، خانه را ترک کرده است. به گفته‌ی مسوولان پولیس، اکنون این خانم مسئولیت سرپرستی کودکان‌اش را بر عهده دارد.

قدسی افزود زمانی که در دهکده محل زندگی این زن شایعه شد که شوهر فراری‌اش، با زن دیگری ازدواج کرده، او در واکنش به این خبر خودش را آتش زد. با این حال، فرمانده پولیس گفت که تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *