خودکشی زنی در هرات با خوردن مرگ موش

اطلاعات روز: مسئولان شفاخانه مرکزی ولایت هرات در غرب کشور اعلام کردند، دو زن در شهر این ولایت دست به خودکشی زده اند. به گفته‌ی آنان، داکتران این شفاخانه بر اثر تلاش‌های زیاد، زندگی یکی از این دو زن را نجات داده اند. زن اول با خوردن مرگ موش و دومی با چاقو، دست به خودکشی زده اند.

محمدرفیق شیرزی، مدیر اداری شفاخانه‌ی مرکزی ولایت هرات روز گذشته به رسانه‌های داخلی گفت، زنی‌‌که با خوردن مرگ موش اقدام به خودکشی کرده، 25 ساله است. او افزود، این زن از ولسوالی شیندند ولایت هرات است و چندی پیش از آن ولسوالی، به مرکز این ولایت آمده است.

شیرزی افزود، این زن شب جمعه هفته گذشته با وضعیت بسیار وخیم به شفاخانه‌ی مرکزی ولایت هرات انتقال داده شده، اما داکتران این شفاخانه با تلاش‌های زیاد، زندگی او را نجات داده نتوانستند. هنوز انگیزه‌ی اصلی خودکشی این زن معلوم نیست، اما پولیس هرات گفته، به احتمال زیاد،‌ به دلیل خشونت‌های خانوادگی خودکشی کرده است.

پولیس هرات تأکید کرده، تا هنوز هیچ کسی در پیوند این قضیه بازداشت نشده، اما تحقیقات خود در مورد چگونگی قضیه را آغاز کرده است. از سوی دیگر، مدیر اداری شفاخانه مرکزی ولایت هرات در مورد اقدام خودکشی زن دومی گفت، این زن در شهرک جبرییل این ولایت با چاقو دست به خودکشی زده است.

او افزود، داکتران با تلاش‌های زیاد، زندگی این زن را نجات داده اند. هنوز انگیزه‌ی اقدام به خودکشی این زن مشخص نیست و مقام‌های پولیس هرات نیز در این مورد اظهارات نظر نکرده اند. اخیراً خودکشی زنان در هرات افزایش یافته است. براساس آمارهای ارائه شده، از آغاز سال جاری تا به حال، ۲۵ زن در این ولایت خودکشی کرده اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *