حادثه ترافیکی در شهر قندهار

حادثه ترافیکی در قندهار جان دو نفر را گرفت و چهار زخمی بر جای گذاشت

مسئولان محلی طالبان در ولایت قندهار می‌گویند که در پی وقوع یک حادثه ترافیکی در شهرک عینو مینه‌ی شهر قندهار، دو نفر جان باخته و چهار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

ملا نصرالدین آخوند، مدیر ترافیک طالبان در ولایت قندهار به روزنامه اطلاعات روز گفت که این حادثه بعد از ظهر امروز (چهارشنبه، ۴ جوزا) در ساحه‌ی فواره آب شهرک عینو مینه رخ داده است.

آخوند گفت که یک کودک و یک مرد در این حادثه جان باخته و سه کودک و یک مرد دیگر زخمی شده‌اند. او دلیل وقوع این حادثه را سرعت زیاد یک عراده موتر عنوان کرد که به‌گفته‌ی او، از کنترل راننده خارج شده است.

مدیر ترافیک طالبان در قندهار گفت که تحقیقات بیشتر در مورد چگونگی وقوع این حادثه جریان دارد.

با این حال، مسئولان شفاخانه حوزوی میرویس در قندهار می‌گویند که سه کودک زخمی و یک جسد به این شفاخانه منتقل شده و یک جسد و یک زخمی دیگر به شفاخانه عینو مینه منتقل شده‌اند.

مسئولان شفاخانه حوزوی میرویس همچنین می‌گویند که وضعیت صحی زخمیان این حادثه وخیم است، اما تلاش‌های داکتران برای نجات آنان ادامه دارد.

اخیرا وقوع حادثات ترافیکی در بخش‌های مختلف کشور افزایش یافته است. بی‌احتیاطی رانندگان دلیل اصلی وقوع این حادثات دانسته می‌شود. در شماری از ولایات نیروهای طالبان متهم اند که اصول و قواعد رانندگی را رعایت نمی‌کنند.