حادثه ترافیکی در زابل
SM

حادثه ترافیکی در زابل جان پنج نفر را گرفت

مسئولان محلی طالبان در ولایت زابل می‌گویند که در پی وقوع یک حادثه ترافیکی در مربوطات شهر قلات، مرکز این ولایت پنج نفر جان باخته‌اند و یک نفر دیگر زخم برداشته است.

مولوی رحمت‌الله حماد نیازی، رییس اطلاعات و فرهنگ طالبان در ولایت زابل به روزنامه اطلاعات روز گفت که این حادثه حوالی ساعت ۶:۰۰ بعد از ظهر امروز (شنبه، ۲۸ جوزا) در منطقه‌ی «نورک» شهر قلات رخ داده است.

نیازی همچنین گفت که در این حادثه دو موتر نوع فولدر و تیلر باهم تصادم کرده‌اند. علت وقوع این حادثه بی‌احتیاطی رانندگان گفته شده است.

ملا احمدالله، مدیر ترافیک زابل نیز در صحبت با روزنامه اطلاعات روز، جان باختن پنج نفر و زخمی‌شدن یک نفر در این حادثه ترافیکی را تأیید کرد. او گفت که قربانیان این حادثه همه مردان هستند.

در همین حال، عبدالحکیم حکیمی، رئیس صحت عامه‌ی طالبان در ولایت زابل نیز تأیید می‌کند که از محل حادثه پنج جسد و یک زخمی به شفاخانه منتقل شده‌اند.

حوادث ترافیکی اخیرا در بخش‌های مختلف کشور افزایش یافته است. بی‌احتیاطی رانندگان، خرابی و کم‌عرض بودن جاده‌ها و بی‌توجهی به قواعد ترافیکی از علت‌های اصلی وقوع حادثات ترافیکی دانسته می‌شود.