ولایت غور

سه حادثه ترافیکی در غور جان یک نفر را گرفت و سه زخمی برجای گذاشت

فرماندهی امنیه‌ی طالبان در ولایت غور می‌گوید که در پی وقوع حادثه ترافیکی در مربوطات حوزه اول امنیتی شهر فیروزکوه، مرکز این ولایت یک نفر جان باخته و یک نفر دیگر زخمی شده است.

در خبرنامه‌ی فرماندهی امنیه‌ی طالبان در ولایت غور آمده است که این حادثه ترافیکی پس از چاشت امروز (جمعه، ۱۸ سنبله) زمانی رخ داده است که یک موترسایکل از جاده منحرف و واژگون شده است.

طبق خبرنامه، کشته و زخمی این حادثه باشندگان اصلی ولسوالی چهارسده ولایت غور هستند.

با این حال، مسئولان صحی در شفاخانه ولایتی غور ضمن تأیید این خبر، می‌گویند که در پی برخورد دو موترسایکل دیگر در شهر فیروزکوه، مرکز این ولایت نیز دو نفر زخمی شده‌اند.

فرماندهی امنیه‌ی طالبان در ولایت غور همچنین در یک خبر دیگر گفته است که صبح امروز یک عراده موتر نوع فولدر در منطقه‌ی «پنبه کار» از جاده منحرف و واژگون شده است.

به نقل از خبرنامه، این موتر از شهر فیروکوه به سوی روستای «غلمین» در شمال فیروزکوه در حرکت بوده است. در این حادیه به کسی آسیب نرسیده است.

در این اواخر حادثات ترافیکی در کشور به‌گونه‌ی بی‌پیشینه‌ای افزایش یافته است. خرابی جاده‌ها، بی پروایی راننندگان و عدم آگاهی از قوانین ترافیکی از دلایل مهم حادثات ترافیکی در کشور دانسته می‌شود.