ساختمان اداری آمریت معارف ولسوالی «شهدا»ی بدخشان با هزینه‌ی مردم ساخته شد
عکس: شبکه‌های اجتماعی

ساختمان اداری آمریت معارف ولسوالی «شهدا»ی بدخشان با هزینه‌ی مردم ساخته شد

مسئولان محلی طالبان در ولسوالی «شهدا»ی ولایت بدخشان می‌گویند که ساختمان اداری آمریت معارف این ولسوالی با کمک مالی مردم این ولسوالی ساخته و به بهره‌برداری سپرده شده است.

مولوی محمد نوری، ولسوال طالبان برای ولسوالی «شهدا» به روزنامه اطلاعات روز گفت که این ساختمان اداری امروز (چهارشنبه، ۳۰ سنبله) در حضور رییس معارف و شماری دیگر از مسئولان ملکی و نظامی طالبان به بهره‌برداری سپرده شده است.

نوری همچنین گفت که ساختمان آمریت معارف ولسوالی «شهدا» که در اثر جنگ‌ها کاملا تخریب شده بود، با همکاری مالی باشندگان این ولسوالی و شماری دیگر از افراد خییر، به‌گونه‌ی پخته و اساسی ساخته شده است.

به‌گفته‌ او، ساخت این تعمیر به‌طور مجموعی یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار افغانی هزینه برداشته و کار آن در مدت سه ماه تکمیل شده است.

طرح این ساختمان با امکان ساخت دو منزل آماده شده، اما در حال حاضر در یک منزل با چهار اتاق اداری، دهلیز، دو باب تشناب و تحویل‌خانه ساخته شده است.

ولسوال طالبان برای ولسوالی «شهدا» افزود که تعمیر سابقه‌ی آمریت معارف نیز از کمک‌های مالی مردم این ولسوالی به‌گونه‌ی نیمه‌پخته ساخته، اما در جریان جنگ‌های سال گذشته کاملا تخریب شده بود.