فرمانده جدید پولیس کابل: برای تأمین امنیت کابل، تصمیم قاطع دار‌م

اطلاعات روز: عبدالرحمان رحیمی، فرمانده‌‌ جدید پولیس کابل می‌گوید که برای تأمین امنیت کابل، تصمیم قاطع دارد. او پس از انتخابش به عنوان فرمانده‌‌ پولیس کابل دیروز در نخستین نشست خبری خود اعلام کرد که به نمایندگی از تمام پرسونل پولیس وعده می‌دهم که امنیت ‌کابل را ‌به‌زودی تأمین می‌کنیم.

او هم‌چنان از نیروهای پولیس خواست که در حین انجام وظایف‌شان، بیدار باشند. رحیمی در ادامه‌ی سخنانش خواستار تقویت کیفیت کاری پولیس شد. او از نیروهای پولیس نیز خواست که مبارزه با فسادهای اخلاقی و اداری را در اولویت‌شان قرار دهند؛ زیرا این دو نوع فساد، مدیریت پولیس را ضعیف می‌کند.

رحیمی در ادامه از تمام دوستانش خواست که برای تبریکی به دفتر کاری‌اش نیایند. او گفت، در حال حاضر کار زیاد است و اگر دوستان برای تبریکی بیایند، وقت کاری‌ام گرفته می‌شود. رحیمی از مقام‌های دولتی، نمایندگان شورای ملی و مردم خواست که با نیروهای پولیس در بخش‌های مختلف  همکاری کنند.

او در اخیر تأکید کرد که در بخش‌های تغییر و تبدیل پرسونل امنیتی سلیقه‌‌ای برخورد نمی‌کند. عبدالرحمان رحیمی پس از استعفای جنرال ظاهر ظاهر، به عنوان فرمانده‌‌ جدید پولیس کابل تعیین شد. جنرال رحیمی در گذشته به عنوان فرمانده‌‌ پولیس ولایت بلخ نیز اجرای وظیفه کرده است.