Support Etilaatroz to Help Afghanistan’s Free Press Remain Alive
هواپیمای آریانا

شرکت هوایی آریانا برنده‌ی روند انتقال دو‌طرفه‌ی حاجی‌ها شد

اطلاعات روز: شرکت هوایی آر‌یانا با نشر اعلامیه‌ای گفته که این شرکت برنده‌ی روند انتقال دو‌طرفه‌ی حجاج شده است.

در اعلامیه‌ی این شرکت آمده که با در نظرداشت تجارب و ظرفیت کافی این شرکت در عرصه‌ی انتقال حجاج و با ارائه‌ی نازل‌ترین نرخ از میان شرکت‌های هوایی داخلی، از سوی کمیسیون ملی تدارکات برنده‌ی روند انتقال حجاج شناخته شده است. این شرکت اعلام کرده که این قرارداد میان شرکت آریانا و وزرات حج و اوقاف امضا خواهد شد.

فهیم صافی، سرپرست شرکت هوایی آریانا در نشستی که به مناسبت امضای قرارداد انتقال دو‌طرفه‌ی حجاج به کشور عربستان سعودی برگزار شده بود، گفت:‌ «در این اواخر طوری که شما شاهد هستید، با وجود رقابت‌های خیلی شدید در بازار هوانوردی افغانستان، شرکت آریانا توانسته است خود را حفظ کند و در وضعیت مالی خوبی قرار داشته باشد».

هم‌چنان در این اعلامیه‌ آمده که شرکت هوایی آریانا در طول شصت سال گذشته با پیمودن فراز و نشیب‌های فراوان، بدون وقفه در خدمت مردم قرار داشته است و همواره روند انتقال حجاج به کشور عربستان سعودی را به عهده داشته است.

سرپرست شرکت هوایی آریانا ضمن تشکری از مقام‌های حکومت وحدت ملی گفت: «شرکت هوایی آریانا متعهد است که با فراهم‌کردن هواپیماهای معیاری مطابق به مقررات کشور عربستان سعودی و تسهیلات لازم، روند انتقال دو‌طرفه‌ی حجاج را در تفاهم و هماهنگی با جانب وزارت محترم حج، اداره‌ی محترم مستقل هوانوردی ملکی، کمیته‌ی محترم کاری حج و مراجع ذی‌ربط کشور عربستان سعودی به بهترین وجه ممکن روی دست گیرد و با موفقیت آن را به انجام خواهیم رسانید».

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *