132 دهشت‌افگن توسط نیروهای دفاعی و امنیتی کشته شدند

اطلاعات روز: نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور با راه‌اندازی عملیات تهاجمی و تعرضی در 24 ساعت گذشته، 132 دهشت‌افگن به شمول 20 تن از فرماندهان محلی طالبان را کشته‌اند.
100 تروریست دیگر به شمول 6 فرمانده و یک ولسوال نام‌نهاد طالبان در این عملیات زخمی شده‌اند.
وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه‌یی امروز گفته است که این عملیات به حمایت قوت‌های توپچی و هوایی در ولایات کاپیسا، ننگرهار، کنر، لوگر، پکتیکا، غزنی، قندهار، ارزگان، هرات، فراه، فاریاب، قندوز و هلمند راه‌اندازی شده است.
این وزارت گفته است که در مناطق بشران و عینک شهر لشکرگاه در ولایت هلمند 49 دهشت‌افگن به‌شمول 7 تن از قوماندانان محلی طالبان کشته، 27 تن به‌شمول 6 تن از قوماندانان زخمی، 4 عراده موتر، 17 عراده موتر سایکل 5 موضع مستحکم دشمن از بین برده شده و 18 حلقه ماین کشف و خنثا گردیده است.
در مربوطات ولسوالی بالابلوک ولایت فراه 21 دهشت‌افگن به‌شمول 13 تن از قوماندانان محلی طالبان هر یک ملا ملتان، گلاب، محمد عیسی، عبدالرحمن، بلال، عبدالله، ملا اسمعیل، ملا خدای داد، پیداگل، خدای رحیم، مولوی محمد موسی، ملحم و غفار کشته و 30 تن به‌شمول ملا نعیم ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی بالابلوک زخمی و 3 عراده موتر از بین برده شده و در مربوطات شهر ترینکوت ولایت ارزگان 30 دهشت‌افگن کشته، 20 تن زخمی و 30 حلقه ماین کشف و خنثا گردیده است.
به گفته‌ی وزارت دفاع ملی، در مربوطات ولسوالی‌های شاه‌ولی‌کوت و خاکریز ولایت قندهار نیز 26 دهشت‌افگن کشته و 23 تن دیگر زخمی شده‌اند.
3 داعشی در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار کشته شده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *