امضای قرارداد انتقال حجاج با وزارت حج و اوقاف

قرارداد انتقال حجاج سال 1396 که از سوی اداره تدارکات ملی به شرکت هوایی آریانا داده شده بود، امروز توسط محترم داعی الحق عابد، معیین مالی و اداری و سرپرست وزارت حج و اوقاف و محترم کپتان محمد نادر عمر، رییس عمومی شرکت هوایی آریانا در تالار کنفرانس های آن شرکت به امضا رسید.
در مراسمی که به همین مناسبت گرفته شده بود، آقای عابد پروسه تفویض قرارداد حج امسال را به شرکت آریانا شفاف خواند و خاطر نشان ساخت که پس از اعلان داوطلبی و سهم گیری شرکت های هوایی، کام ایر و صافی ایرویس با آریانا، شرکت های اولی و دومی بنا بر برخی مشکلات واجد شرایط نبودند و شانس به آریانا یاری کرد که موصوف همچنان از روند انتقال موفقانه حجاج در دو سال قبل صمیمانه اظهار رضایت کرد.
سرپرست وزارت حج، همچنان از آریانا بخاطر کم کردن قیمت تکت برای هر حاجی به مبلغ 30 دالر تشکری کرد و تفاوت این تخفیف را حدود یک ملیون دالر دانست.
درین مراسم رییس شرکت آریانا نیز از آماده گی های این شرکت یاد آوری کرد و افزود که دادن حج به آریانا یک امتیاز نیست، بل یک مسوولیت است. وی اظهار امیدواری کرد که آریانا بتواند با 2 بال طیاره ایربس 310 خویش بخش بزرگی از انتقالات را از داشته های خودی و یک بخش دیگر را با کرایه گرفتن یک یا دو طیاره مناسب، انتقالات حجاج محترم را به موفقیت برساند.
وی برای رفع نگرانی ها از بابت کرایه گیری طیارات که قبلن اطلاعاتی از دست برد به رسانه ها درز کرده بود، خاطر نشان ساخت که این بار کرایه گیری طیارات با اشتراک نماینده گان با صلاحیت اعضای هیت مدیره آریانا عملی خواهد شد و مطمیناً که بهترین قیمت و بهترین خدمات تخنیکی از معیارات قابل پذیرش برای این هیت خواهد بود.
گفتنی است که ارزش این پروژه بالغ بر 29 ملیون دالر میشود که قیمت تکت برای هر حاجی 950 دالر ( 30 دالر کمتر از سال پار می باشد).

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *