دفتر والی غزنی: کماندوهای ارتش به جاغوری رسیده‌اند

اطلاعات روز: دفتر مطبوعاتی والی غزنی از رسیدن نیروهای کمکی و تجهیزات کافی به ولسوالی جاغوری ولایت غزنی خبر داده و گفته است که نیروها و تجهیزات از هوا و زمین به این ولسوالی رسیده‌اند.

در اعلامیه‌یی که این دفتر حوالی ساعت یازده امروز منتشر کرده آمده است که تعداد کافی نیروهای کماندو در نقاط مرزی و آسیب‌پذیر ولسوالی جاغوری با ولسوالی گیلان جابجا شده‌اند.

در این اعلامیه آمده است: «کماندوها در جریان دیشب عملیات‌های متعدد را در برخی نقاط انجام داده‌اند. شایعات مبنی بر ادامه‌ی جنگ در ولسوالی کاملاً نادرست است و فعلاً تمامی تهدیدات بر جاغوری رفع شده است.»

صبح امروز منابع محلی از ناوه جاغوری به اطلاعات روز گفته بودند که طالبان حملات شان را شب گذشته دوباره آغاز کرده و شماری از پوسته‌های نیروهای مقاومت مردمی را در کنترل گرفته‌اند.

اندکی پس از آن معاون سخنگوی ریاست جمهوری از رسیدن نیروهای کماندو به ولسوالی جاغوری خبر داد و گفت که این نیروها در مرکز این ولسوالی توسط چرخبال انتقال داده شده‌ و در حال حرکت به سمت خط اول جنگ اند.

طالبان دو شب پیش حملات گسترده‌یی را بر روستاهای حوتقول و داوود در ناوه ولسوالی جاغوری راه‌اندازی کردند. براساس گزارش دفتر مطبوعاتی والی غزنی تاکنون سه سرباز پولیس محلی کشته و پنج سرباز دیگر زخمی شده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *