MOD

سه سرباز امنیتی از یک زندان طالبان در غور آزاد شدند

اطلاعات روز: وزارت دفاع کشور اعلام کرده است که سه نفر از نیروهای امنیتی در یک عملیات ویژه از یک زندان گروه طالبان در ولایت غور آزاد شده‌اند.

در اعلامیه‌ی این وزارت که امروز (شنبه، 25 جوزا) منتشر شده، آمده است که این افراد در نتیجه‌ی عملیات ویژه‌ی نیروهای دفاعی و امنیتی به رهبری نیروهای کماندو آزاد شده‌اند.

به نقل از اعلامیه، این عملیات در روستای «غلمین» مرکز ولایت غور راه‌اندازی شده بوده است.

در اعلامیه همچنان به نقل از اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع آمده است: «هیچ یک از نیروهای دفاعی و امنیتی در قید دشمن باقی نخواهد ماند.»

این در حالی است که اخیرا روند آزادی نیروهای امنیتی و غیرنظامیان از زندان‌های طالبان در سراسر کشور بیشتر از هر وقت دیگر سرعت گرفته است.

در آخرین مورد، به تاریخ 20 جوزای سال جاری نیروهای ارتش و پولیس ملی 47 نفر را از زندان‌های طالبان در ولایت‌های بغلان و قندوز آزاد کرده بودند.

از مجموع این 47 نفر، 34 نفر آن‌ها از یک زندان گروه طالبان در ولسوالی بغلان مرکزی ولایت بغلان آزاد شدند که هفت سرباز ارتش، هفت سرباز پولیس، سه سرباز امنیت ملی و 17 غیرنظامی شامل آنان بودند.

همچنان 13 نفر دیگر از یک زندان گروه طالبان در ولسوالی آقتاش ولایت قندوز آزاد شدند که در میان آنان یک سرباز ارتش، سه سرباز پولیس و پنج غیرنظامی شامل بودند. هویت چهار نفر دیگرشان نامشخص اعلام شده بود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *