سراسیمگی برشنا در نشر اعلامیه‌ها

اطلاعات روز: شرکت برشنا به‌دنبال اعلام این‌که برق خانه‌ی عباس ابراهیم‌زاده، نماینده‌ی مردم بلخ در مجلس نمایندگان غیرقانونی و بدون اطلاع این شرکت وصل بوده، در اعلامیه‌ی جدید گفته که آقای ابراهیم‌زاده از این کار بی‌خبر بوده است.

شرکت برشنا قبل‌ازظهر امروز (چهارشنبه، 29 جوزا) در صفحه‌ی فیس‌بوکش نوشته بود که کارمندان این شرکت در جریان حشر عمومی قطع لین برق، لینی را کشف کرده‌اند که از آن، عباس ابراهیم‌زاده، عضو مجلس نمایندگان به‌گونه‌ی دزدی از انرژی برق استفاده می‌کرد.

شرکت برشنا اعلامیه‌ی‌ قبلی را که در صفحه‌‌ی فیس‌بوکش منتشر کرده بود، برداشته و در اعلامیه‌ی جدید گفته که عباس ابراهیم‌زاده در تماس با رهبری شرکت برشنا این ادعا را رد کرده است.

شرکت برشنا گفته پس از بررسی‌ها روشن شد که خانه‌ی آقای ابراهیم‌زاده تحت کار است و کارگران آن برق را به‌طور غیرقانونی وصل کرده بودند.

شرکت برشنا در اعلامیه‌اش گفته که آقای ابراهیم‌زاده پس از شنیدن این خبر کارگرانش را مجازات کرده است: «اینک د افغانستان برشنا شرکت پس از بررسی همه جانبه‌ی این موضوع، اعلام می‌دارد که عباس ابراهیم‌زاده، عضو مجلس نمایندگان از این عمل غیرقانونی آگاه نبوده و کارگران خویش را جداً مجازات نمودند.»

این دومین‌بار است که شرکت برشنا اعلامیه‌هایش را پس از نشر، از صفحه‌اش برمی‌دارد. پیش از این نیز شرکت برشنا اعلام کرده بود که برق تلویزیون خصوصی «یک» را به‌دلیل بدهکاری این تلویزیون قطع کرده است، اما ساعاتی پس از نشر اعلامیه آن را از صفحه‌ی فیسبوکش برداشت. تلویزیون یک این کار شرکت برشنا را «تأسف‌آور» خواند و گفت که سوءتفاهم شده است.