روند انتقال مواد حساس انتخاباتی از مراکز ولایات به ولسوالی‌ها آغاز شد

اطلاعات روز: کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرد که روند انتقال مواد حساس انتخاباتی از مراکز ولایات به ولسوالی‌ها امروز (جمعه، 22 سنبله) آغاز شده است. این مواد انتخاباتی شامل اوراق رأی‌دهی، دستگاه‌های بیومتریک، جدول نتایج آرا، فهرست رأی‌دهندگان و اوراق شکایت است.

عبدالعزیز ابراهیمی، از سخن‌گویان این کمیسیون به روزنامه اطلاعات روز گفت که این روند نخست در ولایات بدخشان و غور آغاز شده و تا پنجم میزان (یک روز پیش از انتخابات) ادامه خواهد داشت.

از سویی هم آقای ابراهیمی گفت که تا کنون روند انتقال مواد حساس انتخاباتی از دفتر مرکزی کمیسیون انتخاباتی به مراکز 26 ولایت تکمیل شده و از هشت ولایت دیگر باقی مانده است. به گفته‌ی او، مواد حساس انتخاباتی 16 ولایت از طریق هوا و از ده ولایت دیگر از طریق زمین فرستاده شده است.

او افزود که ننگرهار، لغمان، کنر، نورستان، پنجشیر، کاپیسا، پروان و کابل از ولایت‌هایی اند که تا کنون مواد حساس انتخاباتی آن‌ها از دفتر مرکزی کمیسیون انتخابات منتقل نشده است.

روند انتقال مواد حساس انتخاباتی از کابل به مراکز ولایات به تاریخ هشتم سنبله آغاز شده بود و قرار بود که امروز جمعه تکمیل شود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *