ادعای ضد و نقیض در مورد سقوط هواپیمای مسافربری آریانا در غزنی

اطلاعات روز: سرور دانش، معاون دوم ریاست‌جمهوری می‌گوید که یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هوایی آریانا در ولسوالی ده‌یک ولایت غزنی سقوط کرده است.

آقای دانش در نشستی در کابل ضمن ابراز تأسف از سقوط این هواپیما، همچنان گفت که تا کنون از تلفات احتمالی این سانحه گزارشی دریافت نکرده‌اند.

محمدامین مبلغ، معاون والی غزنی نیز با تأیید این خبر به روزنامه اطلاعات روز گفت که این هواپیمای مسافربری حوالی ساعت 1:30 دقیقه‌ی بعد از ظهر امروز (دوشنبه، 7 دلو) در روستای «صدو»ی ولسوالی ده‌یک سقوط کرده است.

آقای مبلغ همچنان گفت که این هواپیما در ساحه‌ی تحت کنترل طالبان سقوط کرده و تا کنون مشخص نشده است که در این سانحه چند نفر کشته و زخمی شده‌اند.

او در عین حال گفت که نوعیت این هواپیما و این که مربوط به کدام شرکت هوایی بوده، نیز مشخص نشده است. به گفته‌ی او، دلیل سقوط این هواپیما نیز تا کنون روشن نشده است.

مسئولان در شرکت آریانا اما در صحبت با روزنامه اطلاعات روز سقوط هواپیمای این شرکت را رد کردند.

اداره‌ی هوانوردی ملکی نیز سقوط هواپیمای مسافربری شرکت هوایی آریانا را رد کرده است. این اداره گفته است: «تا همین دقیقه بر اساس معلومات کنترول تاور و ریاست تنظیم ترافیک هوایی کشور هیچ موردی از سانحه هوایی ملکی تایید نگردیده و تمام طیارات شرکت هوایی آریانا در تماس با مرکز اطمینان داده‌اند.»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *