«ثبات و همگرایی» برای ولایت بغلان هم والی جدید تعیین کرد

«ثبات و همگرایی» برای ولایت بغلان هم والی جدید تعیین کرد

اطلاعات روز: تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله؛ جنرال مصطفی محسنی را به‌حیث والی جدید ولایت بغلان تعیین کرده است.

امید مثم، معاون سخن‌گوی ریاست اجراییه به روزنامه اطلاعات روز گفت که آقای محسنی براساس حکم «عبدالله عبدالله، رییس‌جمهور منتخب کشور» به‌حیث والی جدید بغلان تعیین شده است.

آقای میثم همچنان گفت که آقای محسنی پس از دریافت حکم به‌سوی بغلان رفته است. به گفته‌ی او، مصطفی محسنی برادر محمدعظیم محسنی، عضو مجلس نمایندگان است.

در همین حال، تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که مصطفی محسنی و جمعی از هواداران تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» وارد ساختمان ولایت بغلان شده‌اند.

در سه روز اخیر این سومین والی است که از سوی «ثبات و همگرایی» تعیین و معرفی شده است. روز شنبه محمدنور رحمانی، رییس شورای ولایتی سرپل از سوی بشیراحمد ته‌ینج به‌عنوان والی سرپل معرفی شد.

روز یک‌شنبه عبدالحی حیات، عضو شورای ولایتی جوزجان به‌عنوان والی جدید جوزجان تعیین شد.  والی پنجشیر نیز از «دولت همه‌شمول» ثبات و همگرایی اعلام حمایت کرده و به مقامش ابقا شده است.

پیشتر بشیراحمد ته‌ینج، سخن‌گوی حزب جنبش به رهبری جنرال دوستم و از اعضای تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به روزنامه اطلاعات روز گفته بود که روند معرفی والیان تازه از سوی «ثبات و همگرایی» ادامه دارد و در روزهای آینده برای شماری از ولایات دیگر نیز والی تعیین خواهد شد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *