در یک ماه اخیر سومین فرمانده پولیس ولسوالی «رشیدان» غزنی کشته شد

اطلاعات روز: مسئولان محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که علی‌الله عطایی، فرمانده پولیس ولسوالی رشیدان این ولایت در نتیجه‌ی یک انفجار ماین جاسازی‌شده‌ی گروه طالبان کشته شده است.

واحدالله جمعه‌زاده، سخن‌گوی والی غزنی به روزنامه اطلاعات روز گفت که این رویداد عصر دیروز (سه‌شنبه، 23 ثور) در دره‌ی «قیاق» ولسوالی جغتوی این ولایت رخ داده است.

به گفته‌ی آقای جمعه‌زاده، دو محافظ آقای عطایی نیز در این رویداد زخمی شده‌اند. او گفت که زخمیان برای درمان به شفاخانه در مرکز شهر غزنی منتقل شده و وضعیت صحی‌شان نیز «وخیم» است.

سخن‌گوی والی غزنی تأکید کرد که موتر حامل فرمانده پولیس ولسوالی رشیدان زمانی با ماین جاسازی‌شده‌ی طالبان برخورد کرده است که او می‌خواسته از قرارگاه موقتی این فرماندهی در ولسوالی جغتو به رشیدان برود.

علی‌الله عطایی سومین فرمانده پولیس ولسوالی رشیدان است که در یک ماه گذشته در دره‌ی قیاغ توسط جنگ‌جویان طالبان کشته شده است. 11 روز پیش (شنبه، 13 ثور) غلام عباس و در تاریخ 30 حمل هم عبدالقیوم اسلمی در یک کمین جنگ‌جویان طالبان در این منطقه کشته شدند.

ولایت غزنی در جنوب کشور از ولایت‌های ناامن به‌حساب می‌آید که جنگ‌جویان گروه طالبان در اکثر ولسوالی‌های آن از جمله ولسوالی رشیدان و جغتو در شمال‌غرب شهر غزنی فعالیت گسترده دارند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *