وزارت صحت: ۴۰۲ کارمند صحی به کرونا مبتلا شده و هشت کارمند دیگر جان داده‌اند

اطلاعات روز: همزمان با ثبت ۲۵۹ مورد مثبت تازه‌ی ویروس کرونا در کشور، وزارت صحت عامه اعلام کرد که تا کنون ۴۰۲ کارمند صحی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وحید مجروح، معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه امروز (چهارشنبه، ۲۴ ثور) در یک نشست خبری گفت که تا کنون هشت کارمند صحی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان داده‌اند.

آقای مجروح همچنان گفت که آمار ابتلای کارمندان صحی به ویروس کرونا در حال افزایش است. او علاوه کرد که وزارت صحت تلاش می‌کند تدابیر لازم برای جلوگیری از مبتلاشدن بیشتر کارمندان صحی به کرونا را روی‌دست بگیرد.

معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت در بخشی از صحبت‌هایش گفت که در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۲۵۹ مورد مثبت ویروس کرونا در ولایات مختلف به ثبت رسیده و تعداد مبتلایان به این ویروس در کشور به پنج‌هزار و ۲۲۶ نفر رسیده است.

وحید مجروح همچنان گفت که در بیست‌وچهار ساعت گذشته پنج فرد مبتلا به کرونا در کشور جان داده‌اند. شمار جان‌باختگان ناشی از کرونا به ۱۳۲ نفر رسیده است.

همچنان در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۴۲ فرد مبتلا به کرونا بهبود یافته و شمار بهبودیافتگان به ۶۴۸ نفر افزایش یافته است.

در همین حال، مجروح یک‌بار دیگر از شهروندان کشور خواست که با رعایت اصول بهداشت از جمله شستن دست‌ها، پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی، خود و دیگران را در برابر ویروس کرونا مصئون نگهدارند.