ابتلای ۶۴۰۲ نفر به کرونا؛ وزارت صحت: مبتلایان اعضای خانواده‌ها به شکل گروهی اند

اطلاعات روز: هم‌زمان با ثبت ۳۴۹ مورد تازه‌ی مثبت ویروس کرونا در کشور، وزارت صحت عامه می‌گوید که مبتلایان به این ویروس در افغانستان پراکنده نه، بلکه کتله‌ای هستند.

وحید مجروح، معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت امروز (شنبه، ۲۷ ثور) در یک نشست خبری گفت که اعضای خانواده‌ها و دفاتر بیشتر به کرونا مبتلا شده‌اند. به گفته‌ی او، یک نفر که در دفاتر کار می‌کرده به کرونا مبتلا شده و این فرد باقی اعضای خانواده‌اش را نیز به کرونا مصاب کرده است.

در همین حال، معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت گفت که با ثبت ۳۴۹ مورد مثبت ویروس کرونا، شمار مبتلایان به این ویروس در کشور به شش‌هزار و ۴۰۲ نفر افزایش یافته است.

وحید مجروح، معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت امروز (شنبه، ۲۷ ثور) در یک نشست خبری گفت که در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۳ نفر دیگر مبتلا به کرونا بهبود یافته و شمار بهبودیافتگان به ۷۷۸ نفر افزایش یافته است.

آقای مجروح همچنان گفت که در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۱۵ فرد مبتلا به کرونا در کشور جان داده‌اند. به گفته‌ی او، شمار فوتی‌های ناشی از کرونا به ۱۶۸ نفر افزایش یافته است.

او از شهروندان کشور خواست که به رهنمایی‌های صحی وزارت صحت برای جلوگیری از مصاب شدن بیشتر افراد به کرونا عمل کنند. به گفته‌ی مجروح، در صورتی که حفظ فاصله اجتماعی، پوشیدن ماسک و شستن دست‌ها از سوی مردم رعایت نشود، افراد بیشتر به کرونا مبتلا خواهند شد.