وابستگان یک قربانی کرونا شش داکتر شفاخانه‌ی «محمدعلی جناح» را لت‌وکوب کردند

اطلاعات روز: مسئولان در شفاخانه‌ی «محمدعلی جناح» در شهر کابل می‌گویند که بستگان یک قربانی ویروس کرونا، شش داکتر این شفاخانه را لت‌وکوب کرده‌اند.

محمدداوود، رییس شفاخانه‌ی محمدعلی جناح به روزنامه اطلاعات روز گفت که این افراد عصر امروز (دوشنبه، 12 جوزا) به دنبال فوت بیمارشان، داکتران را لت‌وکوب کرده‌اند.

به گفته‌ی او، این افراد سه نفر و مسلح بوده‌اند. رییس شفاخانه‌ی محمدعلی جناح تأکید کرد که آنان شیشه‌های تعدای از اتاق‌ها را نیز شکستانده‌اند.

او گفت که به‌دلیل تهدید این افراد برای ساعتی فعالیت شفاخانه متوقف شده بود،‌ اما اکنون روند ارایه‌ی خدمات در این شفاخانه به حالت عادی برگشته است.

از سویی هم محمدداوود افزود که دو نفر از وابستگان بیمار توسط پولیس بازداشت شده‌اند. این شفاخانه در غرب شهر کابل در مربوطات حوزه‌ی ششم امنیتی قرار دارد. چندی پیش رویداد مشابهی در شفاخانه‌های افغان – جاپان و استقلال رخ داده بود.

به دنبال این رویدادها وزارت صحت عامه‌ی کشور خواستار پوشش امنیتی شفاخانه‌های ویروس کرونا شد. این وزارت تأکید کرده بود در صورتی که برخورد مناسب با داکتران نشود، پس از این هیچ کارمند صحی به مراقبت از بیماران حاضر نخواهند شد.

دیدگاه‌های شما
  1. سلام درود!

    معین صاحب وزرات صحت عامه! باید این را بدانید که در شفاخانه محمد علی جناح داکتران هرگز بطرف مریض کرونایی نمیرود تنها پایواز مرض و همان صفاکاران مریض گاه وقت رفته گالون اکسجن مریض را چک میکند البته من داکتران را مقصر میدانم اما مقصر اصلی تو و مقامات رشوت خور استید که وصایل بهداشتی به اندازه کافی قرارندادید.

    ملت از حرفای تکراری شما خسته وبسطوح امده شما کمک های که باید به ملت داده شود درهر شفاخانه سفارش میز الماری و تلویزیون میدهید مگر شما انسان نیستیت؟؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *