پولیس کابل: برای روزهای عید تدابیر شدید امنیتی را روی دست گرفته‌ایم

اطلاعات روز‌: فرماندهی پولیس کابل اعلام کرد، برای روزهای عید سعید فطر تدابیر شدید امنیتی روی دست گرفته شده است. جنرال ظاهر ظاهر، فرمانده پولیس کابل دیروز در یک نشست خبری در کابل گفت که در روزهای عید هزاران مأمور‌ پولیس در بخش‌های مختلف شهر برای تأمین امنیت شهروندان کابل مستقر می‌شوند.

در روزهای عید گزمه‌های پولیس در سطح شهر کابل افزایش می‌یابد. ظاهر از شهروندان کابل خواست که برای تأمین امنیت بهتر با پولیس هم‌کاری کنند و در صورتی که با موارد مشکوک برخورد کردند، آن را به پولیس اطلاع دهند. او تأکید کرد، پولیس برای تأمین امنیت بهتر، نیازمند هم‌کاری شهروندان است.

در چند هفته‌ی اخیر کابل و شماری از ولایت‌های کشور شاهد حملات سنگین و خونین بوده‌اند. در انفجارهای اخیر در ولایت‌های پکتیکا، ننگرهار، هرات، هلمند و کابل بیش از 100 نفر کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند. در همین حال، شماری از شهروندان کابل و ولایت‌های کشور از دولت خواسته‌اند، تدابیر شدید امنیتی در روزی عید روی دست گیرد.

با این حال، فرمانده پولیس کابل می‌گوید، برای تأمین امنیت روزی‌های عید، سر از امروز محدودیت‌ها برای رفت و آمد موترهای شیشه‌سیاه و افراد مسلح غیرمسئول وضع می‌شود. او گفت، پیش از این پولیس خودِ موترهای شیشه‌سیاه را پاک می‌کردند، اما از این پس موترهای شیشه‌سیاه توقف و صاحبان آن بازداشت و به دادستانی معرفی می‌شوند.

ظاهر هشدار داد، افراد دارای موترهای شیشه‌سیاه هرچه زودتر در پاک‌سازی موترهای‌شان از شیشه‌ی سیاه اقدام کنند و در غیر آن صورت، با برخورد جدی پولیس مواجه می‌شوند. به گفته‌ی او، وجود موترهای شیشه‌سیاه، بی‌نظمی، اختطاف و نا‌امنی را در شهر کابل افزایش داده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *