epa05464582 A general view of the Darulaman road where two professors of American university of Afghanistan (AUEF) where abducted, in Kabul, Afghanistan, 08 August 2016. Unknown gunmen on 07 August abducted two professors one was American and other one was Australian who teach at the American University of Afghanistan, in the Afghan capital of Kabul, police said. EPA/JAWAD JALALI

فروش فلم سیاه، آلارم‌ها و لوازم ممنوعه‌ی وسایط در کابل ممنوع شد

اطلاعات روز: نیروهای قوت‌های مشترک به تمامی فروشندگانی که فلم سیاه، آلارم‌ها و لوازم ممنوعه‌ی وسایط را در کابل می‌فروشند، هشدار داده‌اند که از فروش این لوازم خودداری کنند.

فردوس فرامرز، سخن‌گوی فرماندهی پولیس کابل امروز (دوشنبه، 19 جوزا) گفته است که این تصمیم براساس فیصله‌ی رهبری فرماندهی قوت‌های مشترک این ولایت گرفته شده است.

براساس این تصمیم، به همه‌ی فروشندگان فلم سیاه، آلارم‌ها و لوازم ممنوعه‌ی وسایط تا 24 ساعت آینده فرصت داده شده که این لوازم را از فروشگاه‌های‌شان جمع‌آوری کنند.

آقای فرامرز گفته است در صورت ادامه‌ی فروش این لوازم، نیروهای قوت‌های مشترک با فروشندگان آن برخورد جدی و قانونی و فروشگاه‌‌های آن را نیز مسدود می‌کنند.

او همچنان تأکید کرده است که در صورت تعلل در تطبیق این تصمیم توسط فروشندگان، از طرف منسوبین فرماندهی قو‌ت‌های مشترک کابل با آنان برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

فروش فلم سیاه، آلارم‌ها و لوازم ممنوعه‌ی وسایط در حالی در کابل متوقف می‌شود که از دیروز (یک‌شنبه، 18 جوزا) گشت‌وگذار موترهای شیشه‌سیاه دولتی و شخصی، موترهای بدون اسناد، موترهای زرهی و سلاح بدون جواز، نشستن محافظان مسلح در عقب «بادی» موتر و تردد موترهای دولتی در اوقات غیررسمی ممنوع شده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *