نجیب الله مهاجر

اصلاحات را با خشونت آلوده نکنیم

کسانی که از آدرس جناب استاد محقق مردم را به خیابان‌کشی و نافرمانی از قانون دعوت می‌کنند، امیدوارم کمی به عواقب و پیامدهای کار‌شان تأمل کنند. کشاندن مردم به خیابان‌ها و دامن زدن به فضای نا‌امنی اولین قربانی را از خود همین مردم خواهد گرفت. بدون شک، استاد محقق برای خدمت به مردمش در کنار تیم اصلاحات و هم‌گرایی ایستاده است و و از حرکت‌هایی که منافع عمومی کشور و مردمش را با خطر روبه‌رو کند، حمایت نخواهد کرد.

بهتر است دوستان انقلابی و آتش‌نفسی که ادعای دوستی استاد محقق و تیم اصلاحات و هم‌گرایی را دارند، خون‌سردی پیشه کنند و منافع مردم را فدای آرتیست‌بازی آنانی نکنند که از یک طرف مردم را به نافرمانی مدنی دعوت می‌کنند و از سوی دیگر، فضای مجازی و پروفایل صفحات فیس‌بوکی‌شان را با عکس‌های دشنه و تفنگ و راکت پر ساخته‌اند.

رسیدگی به مطالبات تیم اصلاحات، راهش توسل به قانون است. هنوز هیچ مسئله‌ای دال بر پیروزی و شکست تیم اصلاحات یا رقیب آن، از سوی ارگان‌های مسئول انتخابات شنیده نشده است. سراسیمگی قبل از وقت، توهم توطئه و مخالفت با ساختارها و نهادهای قانونی کشور، کمکی به حل مشکل نمی‌کند و نقشی هم در پیروزی یا شکست هریک از تیم‌ها نخواهد داشت. پس بهتر است کمی شکیبایی پیشه کنیم و شعار زیبای اصلاحات و هم‌گرایی را با تشویق به خشونت به انشقاق و فساد آلوده نسازیم.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *