Hussain Zahedi

رهبران حزب وحدت!

 اگر عزت، قدرت و ثروت دارید از آدرس بابه است، کتاب‌خانه بابه چرا محقر است؟
یکی از مسئولین کتاب‌خانه شهید مزاری در مزارشریف پیام فرستاده است که سقف کتاب‌خانه سال گذشته به‌خاطر باران چکک نمود، بدون شک امثال نیز چکک می‌کند و خطر خراب شدن کتاب‌ها اجتناب ناپذیر است. می‌گوید: جای ما کوچک است و اطاق مطالعه نداریم. می‌گوید: ما پول نقد نمی‌خواهیم یکی بیاید و این کتاب‌خانه محقر را بازسازی کند. میگوید: بزرگان هیچ توجه به این کتاب‌خانه ندارد.
این کتاب‌خانه در جوار آرام‌گاه بابه مزاری است و بنام او، این کتاب‌خانه مثل آرام‌گاهش محقر است.
آنانی‌که پس از شهادت بابه بنام و نانی از آدرس بابه رسیده اند و صاحب شهرک‌ها، تلویزیون‌ها و شرکت‌ها در داخل و خارج شده اند چطور وجدان‌شان راحت می‌تواند باشد و از کنار نیازمندی کوچک کتاب‌خانه بابه آرام می‌گذرند و توجه نمی‌کنند.
آیا اینان بی‌خبرند؟ که محال است. اگر بی‌خبر هستند اکنون خبر شوند و آستین بر بزنند و این کتاب‌خانه را ترمیم و نیازمندی‌هایش‌را بر طرف کنند. رهبران حزب وحدت فراموش نکنند اگر عزت، قدرت و آبرو دارند از بابه دارند، پس سزاوار نیست کتاب‌خانه‌ی او این‌گونه محقر بماند. اگر قادر نیستید جلو چکک را بگیرید بر شما شرم باد که عکس تان را کنار عکس بابه کلان کلان چاپ می‌کنید.
اوایل همین سال توانستم به همت و همکاری مالی تعداد از فرهنگ‌دوستان «قوم» مقیم کانادا وسایل ارتباطی این کتاب‌خانه که سخت به آن نیازمند بودند، تهیه نمایم و به مسئولین این کتاب‌خانه اهدا گردید. اکنون مسئله باز سازی آن مطرح است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *