مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله

هدایت تازه‌ی سرپرست وزارت داخله به پولیس: بر مجرمان شلیک کنید

اطلاعات روز: محمدمسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله به نیروهای پولیس هدایت داده است که در صورت مواجه شدن با «مجرمان» مستقیم به آنان شلیک کنند.

آقای اندرابی شب گذشته (شنبه، ۱۹ میزان) از حوزه‌ی پنجم امنیتی شهر کابل دیدن کرده است.

اندرابی خطاب به پولیس گفته است: «وقتی که با مجرم روبه‌رو می‌شوید، بزنید. اصولش را خو می‌دانید که در پایش بزنید، در دیگر جایش بزنید.»

در ویدیویی که از جریان بازدید سرپرست وزارت داخله از حوزه‌ی پنجم امنیتی و گفت‌وگوی او با مسئولان این حوزه منتشر شده، آقای اندرابی گفته است در صورتی که کسی در مورد شلیک پولیس بر مجرمان دعوا کرد، وزارت داخله طرف دعوای او خواهد بود.

او همچنان گفته است که هیچ کسی حق معرفی پولیس به دادستانی را ندارد. انداربی تأکید کرده است که او به ریاست امنیت داخلی وزارت داخله هدایت داده تا هیچ منسوب پولیس را پیش از این که به خود او گزارش داده باشد، معرفی نکند.

سرپرست وزارت داخله درحالی از حوزه‌ی پنجم امنیتی شهر کابل دیدن کرده است که در گذشته بیشترین جرایم و سرقت‌های مسلحانه در ساحات مربوط این حوزه رخ داده است.

دیدگاه‌های شما
  1. قطعیت در عمل وگفتار درس و مکتب آموزشی برای گروه های جنایی، مخالف و جنگ ستیز است. کوچکترین گذشت در برابر آنها باعث بزرگ‌ترین موفقیت شان میگردد. اگر اعدامی ها اعدام میشدند امروز مجدداًکسی بعملیکه قابل اعدام باشد دست نمیزد و درعقب میز مذاکره بخاطر ادامهٔ جنایت حاضر به صحبت نمیشدند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *