کودکی در قندهار پس از کشته‌شدن مادرش سالم به دنیا آمد

منابع امنیتی در ولایت قندهار تأیید می‌کنند که یک کودک در شهر قندهار پس از کشته‌شدن مادرش در یک حمله‌ی مسلحانه، سالم به دنیا آمده است.

جمال‌ناصر بارکزی، سخن‌گوی فرماندهی پولیس قندهار امروز (یک‌شنبه، ۸ حمل) به روزنامه اطلاعات روز گفت که این حمله‌ی مسلحانه شام روز گذشته در مربوطات حوزه‌ی یازدهم امنیتی شهر قندهار رخ داده است.

آقای بارکزی افزود که کودک تازه متولدشده فرزند اسدالله، آمر جنایی حوزه‌ی یازدهم پولیس قندهار بوده است. به گفته‌ی او، افراد مسلح ناشناس زمانی این حمله را راه‌اندازی کرده‌اند که این مسئول امنیتی قندهار همسرش را برای ولادت به شفاخانه انتقال می‌داد.

سخن‌گوی فرماندهی پولیس قندهار توضیح داد که همسر آمر حوزه‌ی یازدهم پولیس قندهار در جریان این تیراندازی ابتدا زخمی و سپس در مسیر شفاخانه جان داده است. او افزود: «پیکر این خانم فورا به شفاخانه منتقل شده و داکتران برای نجات کودک وارد عمل شدند. آنان موفق شدند که کودک این خانم را نجات دهند.»

در همین حال، جمال‌ناصر بارکزی گفت که این کودک هم‌اکنون در شفاخانه است و وضعیت صحی‌اش نیز خوب می‌باشد.

از سویی هم، او گفت که در این حمله‌ی مسلحانه، شخص آمر حوزه‌ی یازدهم پولیس قندهار نیز زخمی شده است.

مسئولیت این حمله را شخص و یا گروهی تاکنون به عهده نگرفته است.

اما در بیشتر نقاط ولایت قندهار در جنوب کشور، جنگ‌جویان گروه طالبان حضور و فعالیت گسترده دارند. این گروه اخیرا به حملاتش در بخش‌هایی از این ولایت شدت بخشیده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *