عبدالله: مبارزه با فساد را با جدیت دنبال می‌کنیم

اطلاعات روز: عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی می‌گوید که این حکومت در مبارزه با فساد اداری جدی است و این راه را با جدیت ادامه خواهد داد. رييس اجرايى گفت که حکومت وحدت ملی، به اصل مبارزه با فساد متعهد است و در این راستا اقدام‌های لازم در نظر گرفته شده‌اند.

او این اظهارات را دیروز در دیدار با راجيف شاه، رييس عمومی اداره‌ی انکشاف بين‌المللی امريکا (USAID) در کابل بیان کرد. عبدالله در این دیدار از کمک‌هاى اين اداره در زمنیه‌ی توان‌مندسازی زنان کشور قدردانى کرد و از آنان خواست که در بخش‌های زيربنا‌ و زراعت در افغانستان نیز سرمايه‌گذاری کنند.

عبدالله می‌گويد که حکومت وحدت ملی‌ بعد از اين با روحيه‌ی هم‌کاری و صميمت، با امريکا برخورد می‌کند، تا رابطه‌ی دوستی دو کشور بیش از هر زمان دیگر تقویت شود. به‌دنبال آن، رييس عمومی اداره‌ی انکشاف بين‌المللی امريکا گفت که کشورش کمک‌های خود را به افغانستان افزایش می‌دهد.

او ابراز امیدواری کرد که کابینه‌ی جدید افغانستان به‌زودی تشکیل شود. راجیف شاه افزود، حکومت وحدت ملی برای بهبود وضعیت زنان، مبارزه با فساد اداری و رشد اقتصادی، گام‌های عملی را بردارد. او از تشکیل حکومت وحدت ملی نیز استقبال کرد و آن را برای آینده‌ی کشور مهم خواند.