ولایت بغلان
عکس: آرشیف

یک زن و یک دختر جوان در دو رویداد جداگانه در بغلان به قتل رسیدند

منابع محلی در شهر پلخمری، مرکز ولایت بغلان می‌گویند که در دو رویداد جداگانه یک زن و یک دختر جوان در این شهر با ضرب گلوله به قتل رسیده‌اند.

یک منبع معتبر به روزنامه اطلاعات روز گفت که این دو رویداد جداگانه عصر روز گذشته (پنج‌شنبه، ۲۸ میزان) در حوزه‌های اول و دوم امنیتی شهر پلخمری رخ داده است.

به‌گفته‌ی منبع، در رویداد نخست افراد مسلح ناشناس یک دختر جوان را از یک منطقه‌ی شهر پلخمری ربوده و سپس در ساحه‌ی «بالا دوری» حوزه‌ی دوم امنیتی این شهر با ضرب گلوله به قتل رسانده‌اند.

منبع همچنین گفت که مردم محل پس از مشاهده‌ی جسد این دختر، مسئولان حوزه‌ی امنیتی طالبان را در جریان گذاشته‌اند. به‌گفته‌ی او، هنوز مشخص نشده است که این دختر چرا و از سوی چه کسانی به قتل رسیده است.

در همین حال، منبع گفت که در یک رویداد دیگر، یک مرد در ساحه‌ی «تلاشی» از مربوطات حوزه‌ی اول امنیتی شهر پلخمری، همسرش را به گلوله بسته است. به‌گفته‌ی منبع، این مرد پس از کشتن همسرش از ساحه فرار کرده است.

علت قتل این خانم نیز تاکنون مشخص نشده است، اما در گذشته موارد مشابه از این دست قتل‌ها به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده است.

این درحالی است که در تاریخ ۲۳ میزان نیز یک مرد در شهر پلخمری، همسرش را به قتل رسانده و خودش را به نیروهای امنیتی طالبان معرفی کرده بود.