پایان غم‌انگیز؛ جوانی در قندوز نخست معشوقه و سپس خودش را کشت
عکس: شبکه‌های اجتماعی

پایان غم‌انگیز؛ جوانی در قندوز نخست «دوست‌دختر» و سپس خودش را کشت

یک جوان در ولایت قندوز پس از آن‌که اطلاع یافته «دوست‌دخترش» با فردی دیگری نامزد شده، او را با شلیک گلوله بر سرش کشته و پس از آن گلوله‌های باقی مانده را بر سر خودش شلیک کرده است.

منابع مردمی در شهر قندوز می‌گویند که این رویداد دو روز پیش (چهارشنبه، ۴ عقرب) در ساحه‌ی «سیدآباد» بندر خانه‌آباد شهر قندوز رخ داده است.

به‌گفته‌ی منابع، این مرد جوان «جهش» نام داشته و پس از جنجال با «دوست‌دخترش»، نخست او و سپس خودش را به قتل رسانده است. دست‌کم دو منبع در صحبت با روزنامه اطلاعات روز این خبر را تأیید کرده‌اند.

منابع علت وقوع این رویداد را مشکلات خصوصی میان این دو جوان عنوان می‌کنند. منابع از دختر به نام «فریده» یاد کردند و گفتند که از نامزدی او با پسر دیگر حدود دو ماه می‌گذشت.

در همین حال، عبیدالله عابدی، سخن‌گوی فرماندهی امنیه‌ی طالبان در قندوز نیز این رویداد را تأیید می‌کند و می‌گوید که دو روز پیش در ساحه‌ی «سیدآباد» شهر قندوز رخ داده است.

عابدی نیز گفته‌های منابع اطلاعات روز را تأیید کرد و گفت که در نتیجه‌ی «جنجال‌های شخصی»، فردی به نام «جهش» یک دختر به نام «فریده» را توسط تفنگچه کشته و پس از آن خودکشی کرده است.

او افزود که نیروهای امنیتی طالبان به‌خاطر دریافت علت و انگیزه‌ی این رویداد بررسی‌های‌شان را آغاز کرده‌اند. به‌گفته‌ی او، این دختر با «جهش» هیچ قرابت نداشته و دو ماه پیش با فرد دیگری نامزد شده بود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *